مقاله بررسی تأثیر روش کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب‌و‌کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای گلخانه‌ای شهر پاکدشت


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر روش کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب‌و‌کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای گلخانه‌ای شهر پاکدشت دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر روش کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب‌و‌کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای گلخانه‌ای شهر پاکدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر روش کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب‌و‌کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای گلخانه‌ای شهر پاکدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر روش کسب دانش بر نوآوری کارآفرینان در کسب‌و‌کارهای حوزه صنعت کشاورزی مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای گلخانه‌ای شهر پاکدشت :

تعداد صفحات :۳۸

در این پژوهش تأثیر روش کسب دانش بر شکل‌گیری نوآوری‌های کارآفرینان ایرانی در کسب‌و‌کارهای صنعت کشاورزی گلخانه‌ای بررسی شده‌است. پژوهش از منظر هدف کاربردی، از نظر گردآوری داده‌ها، توصیفی- پیمایشی است. گردآوری اطلاعات با پرسشنامه‌ای با پایایی ۸۴/۰ انجام شد. مؤلفه‌های کسب دانش، هوشیاری کارآفرینانه، و نوآوری کارآفرینان بررسی شدند. برای جامعه آماری ۶۰۰ نفره صاحبان و مدیران کسب‌و‌کارهای صنعت کشاورزی گلخانه‌ای در شهرستان پاکدشت استان تهران، ۲۳۴ نفر حداقل تعداد نمونه محاسبه شد. از تعداد ۲۷۰ پرسشنامه توزیع شده ۲۴۷ پرسشنامه پاسخ داده شد. داده‌ها توسط نرم‌افزار آماری SPSS و نرم‌افزارPLS2 Smart با استفاده از معادلات ساختاری تجزیه‌و‌تحلیل شد. یافته‌ها نشان داد روش‌های کسب دانش، به ترتیب اهمیت شامل: رویه‌های مدیریت، آموزش و یادگیری، به میزان قابل‌توجهی بر نوآوری کارآفرینان جامعه آماری مورد بررسی مؤثرند؛ و این تأثیر از طریق متغیر واسطه‌ای هوشیاری کارآفرینانه، تعدیل می‌شود. کسب دانش از رویه‌های مدیریت بیشترین تأثیر را بر نوآوری کارآفرینان داشت و کسب دانش از شبکه‌های اجتماعی، بر نوآوری کارآفرینان بی‌تأثیر بود. بین افراد با سنین مختلف و تحصیلات متفاوت، از نظر هوشیاری کارآفرینانه و نوآوری، تفاوت معناداری وجود دارد.واژگان کلیدی: روش‌های کسب دانش، رویه‌های مدیریت، آموزش و یادگیری، نوآوری کارآفرینان، هوشیاری کارآفرینانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.