اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی، آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی، آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی، آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی، آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی، آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، تعیین میزان تاثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری ( اجتماعی، عاطفی آموزشی) و سلامت روان دانش آموزان دبیرستانی استان تهران است. برای این منظور تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران به روش در دسترس انتخاب و بصورت تصادفی به دو گروه ۲۰ نفره کنترل و آزمایش تقسیم شدند و مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل طی ۱۰ جلسه به گروه آزمایش آموزش داده شد. سپس از گروه کنترل و آزمایش قبل و بعد از آموزش پرسشنامه سازگاری و پرسشنامه سلامت روانی گرفته شد. مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل به کار رفته سبب افزایش سلامت روانی در دانش آموزان گروه نمونه شده است ((F=82/405، p> 0/05) و (F=60/797، p> 0/05)). همچنین مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل سبب افزایش سازگاری اجتماعی ((F=84/475، p> 0/05) و (F=27/312، p> 0/05)) ، سازگاری عاطفی ((F=149/364، p> 0/05) و (F=29/072، p> 0/05)) سازگاری آموزشی ((F=42/342، p> 0/05) و (F=22/538، p> 0/05)) در دانش آموزان گروه نمونه نیز شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.