اصول طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی در جهت توسعه تربیت بدنی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصول طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی در جهت توسعه تربیت بدنی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصول طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی در جهت توسعه تربیت بدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی در جهت توسعه تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصول طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی در جهت توسعه تربیت بدنی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بیان اصول طراحی فضاهای آموزشی کودکاندبستانی در جهت توسعه ی تربیت بدنی و با روش کیفی مروری و بهکمک منابع کتابخانه ای، مقالات علمی پژوهشی و علمی و فضایمجازی انجام گرفته است. پژوهشگر ضمن تعاریف مفاهیماصلی (فضای آموزشی، تربیت بدنی، ورزش، بازی، سازماندهی فضا) بهبیان نقش مساحت فضا، ابعاد مهم در طراحی فضاها، تاثیر محیط بربازی کودک، اهمیت بازی، تاثیرات روانشناختی مقیاس در فضاها،ویژگی های طراحی مرتبط با محیط ها، رابطه ی محیط و پرورش وخصوصیات کودکان دبستانی پرداخته است. در پایان ضمن توجه بهاین نکته که تربیت بدنی یک کل است و شامل بازی، ورزش، گیم وپلی و … می شود، می توان نتیجه گرفت در طراحی فضاها جهتتوسعه این مهم باید ضمن توجه به رنگ، آب، مساحت زمین، سبزی،وسایل لازم به جذابیت، توانایی جمع کردن گروه های سنی مختلف وافراد متفاوت در کنار هم، پایداری در طراحی، قابلیت تکاملتدریجی، توجه به خلاییت و پاسخگویی به کنجکاوی و ماجراجویی،انعطاف پذیری جنس و دوام، سهولت نگهداری، محلی برای پناهگرفتن و استراحت در آن مکان توجه ویژه کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.