بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی می باشد. جامعه آماری این تحقیق نیروهای شاغل در شرکت ها و بخش های مختلف صنعت نفت در پارس جنوبی هستند. برای انتخاب نمونه آماری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۶۵ نفر به عنوان نمونه آماری به شرح زیر، انتخاب می شود. به منظور سنجش مدیریت هویت برند از پرسشنامه شماتونی (۱۹۹۹) و تعهد سازمانی از پرسشنامه گاویندی گوبی ورلی (۲۰۰۱) و رضایت شغلی از پرسشنامه سوزان (۲۰۰۳) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، مدیریت هویت برند بر تعهد و رضایت شغلی کارکنان تاثیر مثبت و معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.