بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی نقش مدیریت هویت برند بر رفتار و نگرش کارکنان رسمی و قراردادی شرکت نفت و گاز پارس جنوبی می باشد. جامعه آماری این تحقیق نیروهای شاغل در شرکت ها و بخش های مختلف صنعت نفت در پارس جنوبی هستند. برای انتخاب نمونه آماری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۶۵ نفر به عنوان نمونه آماری به شرح زیر، انتخاب می شود. به منظور سنجش مدیریت هویت برند از پرسشنامه شماتونی (۱۹۹۹) و تعهد سازمانی از پرسشنامه گاویندی گوبی ورلی (۲۰۰۱) و رضایت شغلی از پرسشنامه سوزان (۲۰۰۳) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد، مدیریت هویت برند بر تعهد و رضایت شغلی کارکنان تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.