تاثیرات فناوریهای ضروری اینترنت اشیاء در ایجاد ارزش برای مشتریان (مطالعه موردی: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ومدیران سایت های فروش آنلاین)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات فناوریهای ضروری اینترنت اشیاء در ایجاد ارزش برای مشتریان (مطالعه موردی: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ومدیران سایت های فروش آنلاین) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات فناوریهای ضروری اینترنت اشیاء در ایجاد ارزش برای مشتریان (مطالعه موردی: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ومدیران سایت های فروش آنلاین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات فناوریهای ضروری اینترنت اشیاء در ایجاد ارزش برای مشتریان (مطالعه موردی: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ومدیران سایت های فروش آنلاین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات فناوریهای ضروری اینترنت اشیاء در ایجاد ارزش برای مشتریان (مطالعه موردی: پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ومدیران سایت های فروش آنلاین) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه انقلاب در فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیوه هایی که افراد و سازمانها کسب و کار خود را هدایت می کنند را تغییر داده است و همراهی واژه الکترونیک با عبارات تجارت، کسب و کار، و … نشانگر فلسفه نوینی است که مدیران و سازمان ها می باید به منظور کسب و حفظ مزیت رقابتی دنبال نمایند. در پی افزایش چشمگیر تعداد دستگاه هایی هوشمند، در آینده تقریبا همه اشیاء به همدیگر متصل خواهند شد و صنعت اینترنت اشیاء فراگیر خواهد شد. در این راستا فناوری های استفاده شده در اینترنت اشیاء راهبری مدل های کسب و کار نوین و تسهیل گر ارایه خدمات به مشتریان خواهد بود. در این پژوهش تاثیر ۵ فناوری استفاده شده در اینترنت اشیاء که شامل فرکانس رادیویی، شبکه حسگر بی سیم، میان افزارها، رایانش ابری و نرم افزارهای کاربردی اینترنت اشیاء بر ارزش های بوم کسب و کار شامل نوگرایی،ساده سازی فرآیند خرید،سفارشی سازی محصولات،کاهش قیمت محصولات مورد مطالعه قرار گرفته است. تحقیق از نظر هدف کاربردی می باشد. روش گردآوری اطلاعات کتابخانه، منابع علمی، اینترنت، مصاحبه با خبرگان، اساتید محترم و پرسشنامه بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.