بررسی رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ارزیابی هر موضوع نیازمند شاخص های اندازه گیری مخصوص به خود می باشد. اما هنگامی که شاخص ها و گزینه های تصمیم گیری زیاد می شوند کار مقایسه از حالتی که ذهن قابل تحلیل آن باشد خارج شده و نیاز به یک روش تحلیلی قدرتمند می باشد. در این مقاله، استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی برای رتبه بندی تبلیغات تلویزیونی مورد بررسی قرارمی گیرد. از آنجا که در اینگونه ارزیابی، شاخصها و بعضا گزینه های زیادی در تصمیم گیری موثر است، به یک روش تحلیلی قوی که با توجه به تمام شاخص ها و گزینه ها حل مساله را تسهیل نماید، نیاز پیدا می شود. روش تحلیل سلسله مراتبیابزاری است که در مواردی با این ویژگی بسیار کارآمد عمل می نماید. در این تحقیق پس از بررسی روش، تبلیغات تلویزیونی شرکت ملی گاز ایران با تعیین شاخص های مناسب با استفاده از این شیوه رتبه بندی می شوند. رتبه بندی این برنامه هاکمک می کند تا سازمان مطلع شود که کدام برنامه ها اثربخشی بالاتری داشته و بودجه ریزی تبلیغات را در کدام بخش متمرکز نماید. معیارهای مستقل برای ارزیابی برنامه های تبلیغاتی شرکت ملی گاز ایران ابتدا از طریق طوفان فکری ۷ نفر از خبرگان صنعت گاز و صنعت تبلیغات استخراج گردید. سپس وزن اهمیت این معیارها و مقایسه دو به دوی برنامه هایتبلیغاتی براساس هر معیار با رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی توسط ایشان تعیین شد. نرخ ناسازگاری نظرات خبرگان در هر مرحله مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به کمتر بودن نرخ ناسازگاری از میزان ۱.۱ مورد تایید قرار گرفت. براساسنتایج بدست آمده، تبلیغات تلویزیونی شرکت گاز به ترتیب ریال، انیمیشن، افترافکت، فیتیله، شعله آبی، برنامه کارشناسی، نفس زمین و گاز محور توسعه رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.