بررسی تاثیر ویژگی های جامعه شناختی بر وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد با رویکرد کارت امتیازی متوازن


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ویژگی های جامعه شناختی بر وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد با رویکرد کارت امتیازی متوازن دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ویژگی های جامعه شناختی بر وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد با رویکرد کارت امتیازی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ویژگی های جامعه شناختی بر وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد با رویکرد کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ویژگی های جامعه شناختی بر وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد با رویکرد کارت امتیازی متوازن :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه با گشترش بازاها و به تبع آن افزایش رقابت در حوزه های مختلف اقتصادی سازمانها را به سمت تخصیص بهینه منابع و همچنین افزایش کارایی و اثر بخشی سوق داده است . در این شرایط افزایش وفاداری مشتریان عامل مهمی در رسیدن به اهداف سازمان میباشد. بنابراین سازمان ها به منظور دستیابی به چشم انداز های خود لاجرم به دنبال اجرای استراتژی وفاداری در بین مشتریان هدف هستند.در این پژوهش سطح وفاداری گروهای مختلف مشتریان از حیث جنسیت، تحصیلات، سن و درامد مشتریان بر سطح وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد از طریق تحلیل واریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مولفه های وفاداری در این پژوهش عبارت است از ۱ -مولفه های عاطفی واحساسی ۲ -مولفه تعهدات ۳-مولفه سیمای ظاهری سازمان ۴ -مولفه رضایت ۵ -کیفیت خدمات ادراک شده ۶ -مولفه اعتماد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مشتریان در دسترس میباشد که در دوره انجام پژوهش از شعب بانک مهر اقتصاد خدمات پایدار دریافت کرده اند. از این رو ۲۲۲ نفر از مشتریان به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شده اند. نتایج بررسی بیانگر این واقعیت می باشد که ارتباط معنا داری بین ویژگی های جامعه شناختی و وفاداری مشتریان بانک مهر اقتصاد وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.