جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تاثیر عمق تبلیغات بازرگانی در زمینه های مختلف اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی واقعیتی است که خود را بر هر جامعه ای تحمیل می کند با گسترش شهرنشینی و وسعت تبلیغات محیطی این نوع تبلیغات بر افکار عمومی تاثیر قراوانی گذاشته به طوری که تبلیغات محیطی به یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات در قرن اخیر تبدیل شده و در فروش کالا و خدمات مختلف نقش اساسی را بازی می کند از این رو تعیین چارچوب حقوقی متناسب با این پدیده از ملزومات غیر قابل انکار هر کشوری است در این مقاله ابتدا با بررسی تطبیقی قواعد عام حاکم بر تبلیغات محیطی بایدها و نبایدهای موجود در این زمینه مورد تجزیه و تحلیل حقوقی قرار گرفته و سپس قواعد خاص و ضوابط مربوط به تبلیغات کالاهای داخلی و خارجی با توجه به قوانین و مقررات موجود در کشور بررسی شده اند تفکیک تبلیغات محیطی عمومی و خصوصی و تفکیک تبلیغات محیطی درون شهری و برون شهری و قوانین و مقررات خاص حاکم بر هرکدام از دیگر مباحث مطرح شده در این مقاله است در انتها با توجه به وضع موجود قواعد و اصول حاکم پیشنهاداتی در راستای بهبود قواعد تبلیغات محیطی ارائه می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.