بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر ظرفیت نوآوری و تجربه بین المللی شرکت بر عملکرد صادراتی در شرکت های فعال در صنعت خوراک دام وطیور ایران می پردازد. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی واز نوع پیمایشیمیباشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکتهای صادر کننده صنعت خوراک دام وطیور می باشد .حجم نمونه بااستفاده از فرمول کوکران ۲۰۷ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر نمونهگیری تصادفی ساده میباشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۹۵۴. ۰و روایی ابزار با روش محتوایی و سازه مورد تایید قرار گرفته اند. اطلاعات تحقیق به کمک نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل و با استفاده از آزمونهای آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج این تحقیق حاکی از آن است که متغیرظرفیت نوآوری بر عملکرد صادراتی با ضریب رگرسیونی .۵۹۰ تاثیر مثبت دارد و از آنجا که این ضریب مثبت است یک واحد بهبود سطح در ظرفیت نوآوری موجب افزایش ۵۹۰/۰ واحدی در عملکرد صادراتی می شودهمچنین تاثیرمتغیر تجربه بین المللی بر عملکرد صادراتی با ضریب رگرسیونی ۴۶۹,۰ مثبت ارزیابی شد بنابراین یک واحد بهبود سطح در تجربه بین المللی موجب افزایش ۴۶۹/۰ واحدی در عملکرد صادراتی می شود.به علاوه آزمون رتبه بندی نشان می دهدکه متغیر نوآوری در بازاریابی در رتبه اول از لحاظ تاثیرگذاری بر عملکرد صادراتی قرار دارد و متغیرهای نوآوری در یادگیری؛ کارکنان مجرب ،نوآوری در استفاده از منابع،دانش صادراتی،نوآوری در تحقیق و توسعه،نوآوری در تولید،نوآوری استراتژیک و نوآوری سازمانی به ترتیب رتبه های دوم تا نهم را دارا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.