مقاله تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران :
تعداد صفحات :۴۶
پژوهش حاضر، باهدف تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای در مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران صورت گرفتهاست. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی است. جامعهآماری شامل کلیه معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران که ۷۸۴۸ نفر میباشند؛ که با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران تعداد ۳۶۶ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شد. روش نمونهگیری در این پژوهش، روش نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای است. جهت گردآوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته اخلاق حرفهای، پرسشنامه سلامتسازمانی هوی و فیلدمن(۱۹۸۷) استفاده شدهاست. جهت تعیین روایی پرسشنامه، از روایی محتوایی و سازه استفاده شد. همچنین پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ(اخلاق حرفهای ۹۴/۰ و سلامتسازمانی ۸۸/۰) ارزیابی شد. اطلاعات بهدستآمده در این پژوهش با استفاده از آمار توصیفی(محاسبه فراوانی، درصد، ترسیم نمودار، تدوین جدول و انحرافاستاندارد) و آمار استنباطی(ضریب همبستگی،آزمون t تک نمونهای) با استفاده از نرمافزار spss ویرایش ۲۲ و lisrel8.8 تجزیهوتحلیل شدند. یافتهها نشان داد: ابعاد اخلاق حرفهای معلمان قابلیت تبیین سلامتسازمانی مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران را دارا میباشند. وضعیت کلیه مؤلفههای اخلاق حرفهای به غیر از مؤلفه عدالت، بالاتر از میانگین فرضی پژوهش است. وضعیت سلامتسازمانی در کلیه ابعاد به غیراز مؤلفههای انسجام نهادی، حمایت منابع و نفوذ مدیر بالاتر از میانگین فرضی پژوهش قرار دارد. بین اخلاق حرفهای معلمان و سلامتسازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.