بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق، بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند می باشد. این مطالعه از لحاظ نتیجه کاربردی و از نظر هدف توصیفی و با روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق مشتریان شرکت آرتا کیش می باشند،حجم نمونه ۳۸۴ نفر محاسبه شد که پس از جمع آوری و بررسی داده ها در نهایت اطلاعات ۱۳۰ نفر از طریق پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت که از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزارPLSاستفاده شده است. نتایج نشان می دهد که بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید تاثیر مثبتو معنی داری دارند. همچنین بازار یابی احساسی و تبلیغات دهان به دهان بر آگاهی از برند تاثیر مثبت و معنا داری دارند.اینپژوهش ۶ فرضیه دارد که با بررسی نتایج و داده ها،همه ی آن ها تایید شد و در انتها در همین راستا پیشنهاداتی نیز ارایه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.