ارزیابی اثربخشی اجرای دوره های آموزش اقدام پژوهی بر بهبود فرایند یاددهی-یادگیری معلمان ابتدایی کرمانشاه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثربخشی اجرای دوره های آموزش اقدام پژوهی بر بهبود فرایند یاددهی-یادگیری معلمان ابتدایی کرمانشاه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثربخشی اجرای دوره های آموزش اقدام پژوهی بر بهبود فرایند یاددهی-یادگیری معلمان ابتدایی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثربخشی اجرای دوره های آموزش اقدام پژوهی بر بهبود فرایند یاددهی-یادگیری معلمان ابتدایی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثربخشی اجرای دوره های آموزش اقدام پژوهی بر بهبود فرایند یاددهی-یادگیری معلمان ابتدایی کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

برای برنامهریزی در بهسازی فرآیند یاددهی – یادگیری، پژوهش بیش از هر زمان اهمیت پیدا می کند. گرچه پژوهشگران دانشگاهی و سنتی در زمینهها ی متعدد دستاوردهایی را داشتهاند، اما به دلایل گوناگون نتوانستهاند به گونهای اثربخش پاسخگو باشند. لذا برای دوبارهنگری در برنامههای آموزشی و درسی توجه به روش اقدام پژوهی و توسعه فرهنگ معلم پژوهنده در بین تمامی معلمان کشور لازم می باشد. پژوهش حاضر، با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش اقدام پژوهی بر ارتقاء فرایند یاددهی- یادگیری معلمان انجام گرفته است. مطالعه به روش شبه تجربی انجام شد. جامعه آماری، شامل تمام معلمان دوره ابتدایی شهرستان کرمانشاه در سال تحصیلی۱۳۹۶ بودند. به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای،۱۶۰ نفر در ۲ گروه آزمایش(۸۰نفر) و کنترل(۸۰ نفر) به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای گردآوریدادهها از پرسشنامه استاندارد کیفیت یاددهی- یادگیری(ترک زاده ومحترم،۱۳۹۱ (استفاده شد. دادهها با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس مورد تحلیل قرار گرفت. یافتهها نشان داد که بین گروه آزمایش و کنترل در پسآزمون، تفاوت معنیداری یافت شد (۰۰۱/۰=P .(همچنین، بین گروهها از لحاظ دانش و یادگیری معلمان، رفتار معلمان ، نتایج مفید وموثر در پیشرفت تحصیلی کلاس های درس تفاوت معنیدار یافت شد (۰۵/۰<P .(به نظر میرسد، آموزش اقدام پژوهی ، به خوبی توانسته است، فرایند یاددهی یادگیری معلمان را ارتقاء دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.