آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی صادرات گاز و مشتقات گازی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی صادرات گاز و مشتقات گازی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی صادرات گاز و مشتقات گازی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی صادرات گاز و مشتقات گازی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی صادرات گاز و مشتقات گازی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) :

تعداد صفحات :۳۰

چکیده مقاله:

هدف کلی از انجام این پژوهش آسیب شناسی و بررسی عملکرد استراتژی های بازاریابی مورد استفاده در امر صادرات محصولات گازی کشور بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران و کارشناسان شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صادرات گاز ایران، شرکت های پالایشی، خطوط انتقال گاز که در صادرات گاز و مشتقات گازی نقش دارند می باشد و به علت اینکه تعداد این افراد جمعا حدود ۱۰۰ نفر می باشد، از روش نمونه گیری به صورت سرشماری کامل استفاده شده است. از دو پرسشنامه مجزا برای جمع آوری داده های اصلی تحقیق استفاده می شود. پرسشنامههای مورد اشاره محقق ساخته بوده و با همکاری و نظارت اساتید راهنما و مشاور تهیه شده اند. پرسشنامه اول برای تعیین نوع استراتژی های مورد استفاده، شناسایی و تعیین موانع اجرای این استراتژی ها و نیز نواحی قابل بهبود انها کاربرد داشته و پرسشنامه دوم که بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی تنظیم شده است برای رتبه بندی عوامل شناسایی شده استفاده می شود. پس از جمع آوری اطلاعات، به علت نوع پژوهش، داده ها در ابتدا به صورت توصیفی تحلیل شد و سپس برای تجزیه و تحلیل داده ها در مرحله جمع آوری و اعتباریابی از نرم افزار SPSS و در مرحله تعیین نتایج و بدست آوردن تصمیمات نهایی از نرم افزار اکسپرت چویس و اکسل استفاده شده است، این نرم افزار در محاسبه و رتبه بندی تصمیمات بر اساس چندین معیار مختلف کمک بسیاری می کند. درنهایت نتایج نشان داد: کشور ایران بیشتر از استراتژی بر مبنای رهبری هزینه جهت بازاریابی صادرات محصولات گاز و مشتقات گازی استفاده می کند. مهمترین چالش موجود ایران در زمینه بازاریابی صادرات محصولات گاز و مشتقات گازی، موانع مدیریتی می باشد. استفاده از تکنولوژی های قدیمی و فرسودگی پالایشگاه ها، مهمترین نقطه ضعف و تهدید در استراتژی های بازاریابی صادرات گاز کشور بوده و جای بهبود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.