تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران(مورد مطالعه: محصولات سینره)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران(مورد مطالعه: محصولات سینره) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران(مورد مطالعه: محصولات سینره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران(مورد مطالعه: محصولات سینره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران(مورد مطالعه: محصولات سینره) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

اجرای یک برنامه بازاریابی درونی به آموزش، انگیزش، هدایت و رهبری نیروی کار و ایجاد سطح بالاتری از رضایت در آنان منجر می شود و آنان را قادر می سازد تا سطح بالاتری از کیفیت خدمات را به مشتری ارایه نموده و در نهایت منجر به عملکرد بهتری در سازمانی های خود شوند . با توجه به اهمیت موضوع، در این پژوهش تلاش گردیده تاعناصر مهم در بازاریابی درونی بررسی شده و تاثیر آن ها بر عملکرد سازمانی بررسی شوند . هدف این مطالعه، بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در محصولات آرایشی و بهداشتی شهر تهران می باشد . نوع پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است . جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان محصولات آرایشی بهداشتی سینره می باشد. حجم نمونه آماری بر اساس فرمول کرجسی مورگان می باشد. – . به منظور گردآوری داده های پژوهش از پرسشنامه استفاده گردید . پرسشنامه ها استاندارد بود با این حال روایی آن نیز براساس نظر خبرگان تایید شد . پایایی آن نیز به وسیله ضریب آلفای کرنباخ مورد تایید قرار گرفت . پرسشنامه در بین جامعه آماری ۳۸۴ نفر توزیع شد جمع آوری گردید . داده های جمع آوری شده به وسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است . باتوجه به این که تحقیق ازنوع همبستگی بود، جهت تجزیه و تحلیل آماری از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد . پس از آزمون فرضیه، رابطه بین بازاریابی درونی و عملکرد سازمانی مورد تایید قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.