ارزیابی تاثیر یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتریدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتریدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتریدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتریدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتریدر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت سازمانهای عصر حاضر شده است سازمانها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای انها را برطر کرد، دارند لذا مدیریت ارتباط با مشتری اثربخشی نیازمند یادگیری مداری می باشد. در این راستا هدف از تحقیق حاضر ارزیابی تاثیر یادگیری مداری ب رمدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان بوده است که بدین منظور ۲۱۳ نفر از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه تحقیق انتخاب و به پرسشنامه تحقیق پاسخ گفتند. روایی محتوایی این پرسشنامه به تایید خبرگان این حوزه رسیده و میزان پایایی آن نیز به کمک آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت در ادامه داده های گردآوری شده از پرسشنامه های تحقیق به کمک آزمون معادلات ساختاری و در محیط نرم افزار لیزل نسخه ۸/۸ مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که یادگیری مداری بر مدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان تاثیر معنی داری دارد همچنین تعهد به یادیگری، چشم انداز مشترک و تفکر باز نیز با مدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان تاثیر معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.