بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک کشارزی ارومیه)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک کشارزی ارومیه) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک کشارزی ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک کشارزی ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک کشارزی ارومیه) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه مهارت های ارتباطی با بهبود عملکرد کارکنان انجام گرفت. این تحقیق بر اساس هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی – همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان شعب بانک کشارزی ارومیه می باشد که تعداد آنها ۱۲۰ نفر بود. برای تعیین حجم نمونه به فرمول کوکران استناد شد. ۹۲ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای برای پاسخگویی انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون و پرسشنامه استاندارد عملکرد هرسی و گلدسمیت است. روایی پرسشنامه ها به تایید صاحبنظران رسید. نتایج ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مهارت های ارتباطی ۰.۹۲۵ و پرسشنامه عملکرد کارکنان ۰.۹۱۹ محاسبه شد. برای تحلیل داده ها از آزمون چولگی و کشیدگی، ضریب همبستگی پیرسون، t تک نمونه ای استفاده شد. استفاده شد. نتایج آزمون فرضیات نشان داد که:. بین مهارتهای ارتباطی و عملکرد کارکنان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. بین ابعاد مهارت های ارتباطی با عملکرد کارکنان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.