بررسی اثر افزودنی نانورس بر رفتار خستگی مخلوطهای آسفالتی از طریق تحلیل ضریب آسیب معادل


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر افزودنی نانورس بر رفتار خستگی مخلوطهای آسفالتی از طریق تحلیل ضریب آسیب معادل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر افزودنی نانورس بر رفتار خستگی مخلوطهای آسفالتی از طریق تحلیل ضریب آسیب معادل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر افزودنی نانورس بر رفتار خستگی مخلوطهای آسفالتی از طریق تحلیل ضریب آسیب معادل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر افزودنی نانورس بر رفتار خستگی مخلوطهای آسفالتی از طریق تحلیل ضریب آسیب معادل :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی حمل و نقل

تعداد صفحات :۱۶

خستگی ناشی از بارگذاری تکراری ترافیک، به عنوان یکی از حالتهای اصلی خرابی در روسازیهای آسفالتی در نظر گرفته می شود. افزودن نانو رس به قیر، به دلیل سطح تماس فوق العاده بالای مواد نانو، باعث افزایش ویسکوزیته قیر و کاهش شیار شدگی آسفالت می گردد، از این رو در این تحقیق سعی شده است که با استفاده از دو نوع نانو رس مونت موریلونیت اثر نانو رس بر رفتار خستگی مخلوط های آسفالتی در دماهای میانی و پائین بررسی شود. بدین منظور نمونه هائی با درصد افزودنی ۶، ۴، ۲ درصد با استفاده از دستگاه آلتراسونیک به قیر ۷۰-۶۰ مصرفی اضافه گردید و آزمایش های مدول برجهندگی و تیرچه خمشی چهار نقطه ای در دو دمای ۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد بر روی مخلوط های ساخته شده صورت پذیرفت. نتایج حاکی از افزایش مدول برجهندگی به ازای افزایش درصد نانورس در قیر در هر دو دمای انجام آزمایش است. عمر خستگی و انرژی تلف شده آزمایش تیرچه خمشی در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد افزایش می یابد درحالی که در دمای پائین کاهش پیدا کرده است. با توجه به ضریب آسیب محاسبه شده در آزمایش تیر خستگی، استفاده از افزودنی نانورس به طور متوسط سبب کاهش ۱۵% ضریب آسیب در دماهای متوسط گردیده و برای بیش از ۲% افزودنی تغییرات محسوسی در ضریب آسیب مشاهده نگردیده است. در دمای پائین، عملکرد ضعیف این افزودنی باعث افزایش ۳۰% ضریب آسیب می گردد بنابراین، استفاده از این افزودنی در مناطق سردسیر به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

کلید واژه: مخلوط آسفالتی گرم، نانورس، عمر خستگی، ضریب آسیب، مدول برجهندگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.