جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
39 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)

تعداد صفحات :۲۴

هدف اصلی این پژوهش بررسی و نقد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بعد نظارت و راهنمایی می باشد. برای دست یابی به این هدف از روش پژوهش تحلیل محتوا بهره گرفته شد. برای این منظور با رجوع به ادبیات نظری، مولفه های اصلی و زیر مولفه های نظارت و راهنمایی تعلیماتی شناسایی شدند، سپس برمبنای آن متن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تحلیل قرار گرفت. به طورکلی، یافته های حاصل از تحلیل سند حاکی از عدم توجه همه جانبه به تمامی مولفه های نظارت و راهنمایی تعلیماتی می باشد. با وجود اشاره مستقیم و غیرمستقیم به برخی از مولفه ها مانند هدف، روش، معلم، محتوا، برنامه درسی و مسوولان و ناظران آموزشی در مبانی نظری و گزاره های سند، به نظر می رسد مولفه های دیگر نظارت و راهنمایی تعلیماتی مانند فرایند نظارت، ویژگی های لازم ناظران، جو مدرسه و محیط آموزشی، اصول و مبانی نظارت و نقش ها و وظایف ناظران مورد توجه قرار نگرفته است.

کلید واژه: نظارت و راهنمایی تعلیماتی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.