ارائه مدل روابط مولفه های تسهیم دانش در موسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل روابط مولفه های تسهیم دانش در موسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل روابط مولفه های تسهیم دانش در موسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل روابط مولفه های تسهیم دانش در موسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل روابط مولفه های تسهیم دانش در موسسات آموزشی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت اجرایی

تعداد صفحات :۲۹

امروزه در کشورهای مختلف از جمله ایران، مدیران مراکز آموزشی مشتاق به تقویت سیستم تسهیم دانش و مولفه های موثر بر آن می باشند. بر همین اساس، هدف این تحقیق، شناسایی روابط مابین مولفه های موثر در سیستم تسهیم دانش در مراکز آموزشی-پژوهشی و سطح بندی آنها توسط ارائه مدل ارتباطات درونی و نهایتا، ایجاد دیدی جامع تر از روابط درونی مولفه ها می باشد. برای تحقق این هدف از تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری بهره گیری شده است. داده ها از طریق پرسشنامه ای محقق ساخته و از میان ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان گروه خبره تحقیق گردآوری شده است. از نتایج اصلی پژوهش، مدلی در چهار سطح تاثیر است که در آن مولفه های: «ارتباط چهره به چهره افراد در اشتراک دانش اثربخش» و «گشودگی و راحتی ارتباطات میان افراد»، با بالاترین سطح تاثیرپذیری و مولفه های: «کانال های ارتباطی مبتنی بر فناوری اطلاعات برای جمع آوری و اشتراک دانش» و «نظام ارزیابی دانش به اشتراک گذاشته شده، و ارائه پاداش متناسب به آن» که دارای شاخص قدرت هدایت قوی ولی وابستگی ضعیف بودند، به عنوان زیرساخت های سیستم شناسایی شده اند. تفسیر مدل روابط مولفه های تسهیم دانش بیانگر آن است که از دیدگاه تحلیل سیستمی، برای بهبود روندهای تسهیم دانشی، بایستی اولویت با تقویت مولفه های بیشتر اثرگذار در سیستم باشد.

کلید واژه: سیستم تسهیم دانش، مدیریت دانش، ISM، مدل تسهیم دانش، سیستم درس آموخته

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.