انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انگیزه های استفاده از شبکه های مجازی اجتماعی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فرهنگ در دانشگاه اسلامی

تعداد صفحات :۲۷

هدف: هدف از این مطالعه بررسی تعداد تقریبی کاربران، تعداد تقریب دوستان و دوستان جنس مخالف، فاکتورهای انگیزشی و تفاوت دختران و پسران به عنوان کاربر شبکه اجتماعی مجازی بوده است.روش: این مطالعه به صورت توصیفی پیمایشی در بین دانشجویان دانشگاه سمنان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۹۱ انجام شده است که از بین آنها ۴۶۰ نفر در مرحله اول و ۳۰۰ نفر در مرحله دوم، از بیست کلاس درسی مختلف به صورت خوشه ای در این پژوهش انتخاب شدند. ابزار این پژوهش پرسشنامه انگیزه های استفاده از فیس بوک (گلنار، بالسی، و کاکایر، ۲۰۱۰) است. برای ارائه نتایج از شاخص درصد فراوانی و آزمون مانکوا استفاده شد.یافته ها: نتایج این مطالعه نشان داد که مهمترین دلیل جذب مخاطب به فیس بوک خود افشاگری است با میزان ۷۲.۵۶ درصد، دومین انگیزه بهبود وضعیت فردی با ۶۹.۵، سومین انگیزه غوطه ور شدن در رسانه است که ۶۸.۴۱، چهارمین انگیزه جستجوی اطلاعات با ۵۳.۵۴، پنجمین انگیزه وقت گذرانی با ۵۲.۴۶، ششمین انگیزه حفظ روابط با ۳۷.۸، و هفتمین انگیزه سرگرمی با ۳۵.۳۵. همچنین در خرده مقیاس های متغیر خود افشاگری، غوطه ور شدن در رسانه، وضعیت فردی و سرگرمی دختران به طور معناداری بالاتر از پسران قرار می گیرند. به علاوه حدود دو سوم از دانشجویان از شبکه اجتماعی مجازی استفاده می کنند و هر کدام حدود ۱۰ دوست یا مخاطب ثابت دارند که تقریبا ۴ نفر از آنها از جنس مخالف هستند.نتیجه گیری: مجموع نتایج نشان می دهد که دختران و پسران در میزان استفاده از فیس بوک با انگیزه های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. نتایج این پژوهش می تواند در بررسی نیازها و شرایط جوانان و توجه به آنها راه گشا باشد.

کلید واژه: فیس بوک، اینترنت، انگیزه، شبکه های اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.