تحلیل عوامل تاثیرگذار بر عرضه صادرات محصولات خشکبار ایران (مطالعه موردی کشمش)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل تاثیرگذار بر عرضه صادرات محصولات خشکبار ایران (مطالعه موردی کشمش) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل تاثیرگذار بر عرضه صادرات محصولات خشکبار ایران (مطالعه موردی کشمش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل تاثیرگذار بر عرضه صادرات محصولات خشکبار ایران (مطالعه موردی کشمش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل تاثیرگذار بر عرضه صادرات محصولات خشکبار ایران (مطالعه موردی کشمش) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه اقتصاد مقداری (فصلنامه بررسیهای اقتصادی)

تعداد صفحات :۱۸

کشمش از جمله مهمترین اقلام صادراتی ایران است. ایران بعد از ایالات متحده امریکا و ترکیه در رتبه سوم تولید و بعد از ترکیه در رتبه دوم صادرات کشمش جهانی قرار دارد. بنابراین، مطالعه عوامل تاثیرگذار بر صادرات این محصول می تواند اهمیت قابل ملاحظه ای داشته باشد. برای برآورد مدل از رهیافت سری زمانی ۸۵-۱۳۵۰ استفاده شده است. بر پایه نتایج، قیمت نسبی، مقدار تولید و نرخ ارز موثر اثر مثبت و صادرات کشورهای رقیب و متغیرهای مجازی انقلاب و جنگ اثر منفی روی صادرات کشمش ایران داشته است. بر همین اساس، پیشنهاد شده است که در زمینه فرآوری، بسته بندی، حمل و نقل و مقوله های مشابه، از سوی صادرکنندگان و نیز در صورت لزوم از طرف دستگاه های اجرایی دولتی، اقدامات مقتضی در این ارتباط صورت پذیرد. همچنین، سیستم نرخ ارز باید به طریقی مدیریت و نظارت شود که در بخش تجارت و به ویژه بخش صادرات منافع کشور و از جمله صادرکنندگان به طور مفید و امیدوار کننده تامین گردد.

کلید واژه: رهیافت ARDL، صادرات رقبا، کشمش، نرخ ارز موثر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.