مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین مدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید درشرکت شهاب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین مدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید درشرکت شهاب دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین مدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید درشرکت شهاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین مدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید درشرکت شهاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین مدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید درشرکت شهاب :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

منشأ اصلی موفقیت در کسب مزیت رقابتی برای شرکت ها در آینده، توسعه ی موفق و مداوم محصولات جدید وبهبود یافته است . در فرآیند توسعه ی محصول مقدار زیادی از دانش سازمانی ایجاد، ذخیره، بازیابی و مورد استفادهقرار می گیرد. از این رو بسیاری از پژوهشگران، این فرآیند را به شدت دانشی می دانند و بکارگیری مدیریت دانش را عامل مهمی در کاهش عدم اطمینان این فرآیند و موفقیت توسعه محصولات جدید محسوب می کنند. امروزه در اغلبصنایع، توسعه و تجاری سازی موفقیت آمیز محصولات جدید برای بنگاهها یک مزیت رقابتی پایدار به شمار می رود. در این مقاله نقش مدیریت دانش در موفقیت توسعه محصول جدید، بر اساس مطالعه شرکت شهاب مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین این تحقیق از یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی ساخته شده که رابطه هریک از ابعادمدیریت دانش با موفقیت توسعه محصول جدید را ارزیابی می کند. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران عالی، میانی، سرپرستان و متخصصان فنی شرکت شهاب است که تعداد آنها ۰۶۲ نفر می باشد. با استفاده از فرمول نمونه گیریکوکران تعداد ۶۵۶ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب و اقدام به توزیع پرسشنامه ها بین افراد نمونه و تجزیه و تحلیل داده ها شد. در این پژوهش مقدار ضریب پایایی )آلفای کرونباخ( در حجم نمونه ۰۲ نفر محاسبه، که این مقدار برابر%۶.۴۶ تعیین گردید. تجزیه و تحلیل داده های آماری، همبستگی معنادار و مثبت میان مدیریت دانش و موفقیت توسعه محصول را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.