رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)
تعداد صفحات :۱۲
این پژوهش به منظور تعیین ارتباط خودکارآمدی، برانگیختگی و مهارت های اجتماعی با سوء مصرف مواد در دانش آموزان انجام شد. ۴۰۰ دانش آموز پایه های اول و دوم دبیرستان های (۴۰ دانش آموز از ۱۰ مدرسه) شهرستان اراک در سال تحصیلی ۹۰-۸۹، با روش نمونه برداری خوشه ای انتخاب شدند و به مقیاس های خودکارآمدی (شرر، ۱۹۸۲)، برانگیختگی (بارات، ۱۹۹۴)، مهارت های اجتماعی (ماتسون، ۱۹۸۳) و فهرست سوء مصرف مواد (کریمی، ۱۳۸۹) پاسخ دادند. برای تحلیل داده ها از آزمون همبستگی و تحلیل رگرسیون چندمتغیری به روش همزمان و گام به گام استفاده شد. یافته ها نشان دادند که برانگیختگی رفتاری و سطوح پایین مهارت های اجتماعی سهم معناداری در پیش بینی سوء مصرف مواد دارند. همچنین، نتایج مبین آن بودند که برانگیختگی رفتاری، سطوح پایین خودکارآمدی، عدم تفکر و برنامه ریزی در کارها و سطوح پایین مهارت های اجتماعی به میزان معناداری در گرایش نوجوانان به سوء مصرف مواد موثر است.
کلید واژه: خودکارآمدی، برانگیختگی، مهارت های اجتماعی، سوء مصرف مواد، دانش آموزان دبیرستانی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.