الویت بندی عوامل موثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الویت بندی عوامل موثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الویت بندی عوامل موثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الویت بندی عوامل موثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الویت بندی عوامل موثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۳۴

میزان موفقیت سازمان ها در رسیدن به اهدافشان ارتباط مستقیم با عملکرد کارکنانشان دارد، از این رو جایگاه کارکنان و عملکردشان برای سازمان مهم است و در همین راستا ارزش یابی عینی آن ها نیز اعتبار زیادی دارد. برای گریز از ارزش یابی ذهنی ضروری است در کنار توجه به معیارهای کاری، اخلاقی و ارزش یابی، عوامل موثر بر عملکرد نیز مطالعه شوند. در این تحقیق که از پنج مهارت معرفی شده در تحقیقات پیشین استفاده شد، مهارت چنین تعریف شد: «ظرفیت آموخته شده که باعث می شود یک کار در کوتاه ترین زمان و با صرف کم ترین انرژی انجام داده شود. به نظر خبرگان مهارت ها به عنوان عوامل میانی موثر بر عملکرد قابل طرح هستند.» این مهارت ها عبارت اند از: سازماندهی، رهبری، برقراری ارتباطات گروهی، استفاده از روابط انسانی و ارزش یابی.در این پژوهش، عوامل موثر بر عملکرد به صورت ۱۵ عامل منشعب از پنج مهارت شناسایی و درخت تصمیم گیری به شکل سلسله مراتبی تشکیل شد. ابتدا به وسیله تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی گروهی GAHP))،۱۵ عامل الویت بندی شدند. سپس با فن تصمیم گیری گروهی تخصیص خطی، که به روش بردا معروف است، ترتیب الویت پنج مهارت از نظر تاثیر بر عملکرد مشخص شد و با روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی گروهی وزن نهایی یا ضریب تاثیر هر کدام تعیین گردید. نتیجه این بود که مهارت رهبری مهم ترین بعد موثر بر عملکرد است.

کلید واژه: عملکرد، مهارت های مدیریت، تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی، فن تصمیم گیری گروهی بردا، آموزش و پرورش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.