ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر براساس مدل سروکوال در سال ۱۹ از دیدگاه بیماران ، همراه بیمار ،کارکنان و فراگیران و ارائه راه کارهایی جهت بهبود آنها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مقدمه : ارزیابی خدمات یکی از دغدغه های موسسات بهداشتی درمانی به منظور بهبود کیفیت خدمات است. باتعیین شکاف بین وضع مطلوب و موجود میتوان به این بهبود دست یافت. رضایت بیمار پدیده پیچیده ای است که تحت تاثیر عوامل گوناگون قرار دارد و بازتاب نظر بیماراندرباره مراقبت و خدمات بهداشتی برای مدیران،ارائه دهندگان مراقبت و بیماران ارزشمند است یکی از متداول ترین روشها جهت تعیین کیفیتخدمات ارائه شده توسط سازمان ها، سنجش رضایت است. اندازه گیری رضایت ، ابزاری مؤثر برای کنترل عملکرد کلی سازمان ارائه کرده و سازمان را در تشخیص نقاط ضعف و تلاش برای برطرف کردن آن ها یاری میدهد. روش پژوهش : پژوهش حاضر یک مطالعه مقطعی از نوع توصیفی کاربردی بوده که بهارزیابی کیفیت خدمات بیمارستان آنکولوژی امیر می پردازد . ابزار مورد استفاده جهت انجام این پژوهش ، پرسشنامه استاندارد مدلServqualبوده که نظرات بیماران ، همراه بیمار ، کارکنان و فراگیران را در پنج بعد عوامل محسوس ،قابلیت اعتبار، اطمینان خاطر،مسئولیت و پاسخگویی،همدلی را مورد بررسی قرار می دهد . نظرات این گروه در دو مقطع زمانی در سال ۲۹۳۱ جمع اوری گردیده است . با توجه به محدود بودن جامعه آماری نیازی به نمونه گیری نبوده است .یافته ها :یافته های پژوهش حاضر بیانگر این مطلب است که در ابعاد مختلف ۸۱۲۸ درصد از بیماران و ۷۹۲۱ از همراهان بیمار از خدمات ارائه شده به آنان رضایت داشته اند، همچنین ۲۸۲۱ درصد از کارکنان و ۷۷ درصد از فراگیران از خدمات بیمارستان امیر اعلام رضایت نموده اند. نتایج : با توجه به نتایج یافته ها به منظور افزایش رضایتمندی می توان به عواملی نظیر بهبود سیستم ارتقاء شغلی کارکنان ، افزایش حمایتمالی بیماران ،بهبود وضعیت پذیرش بیماران، بهبود انتقال بیمار بین بخش های بیمارستان ، افزایش پاسخگویی پزشکان در مورد بیماری و سیر پیشرفت و درمان بیماران و تامین فضای لازم جهت اقامت همراهان بیمار ، راائه خدمات بهتر هتلینگ به فراگیران و .. اشاره نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.