مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن :

مقاله ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۷ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۹۳ تا ۱۱۵ منتشر شده است.
نام: ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی: پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
این مقاله دارای ۲۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ازخودبیگانگی
مقاله ناکامی آموزشی،ساختمان ذهنی
مقاله انضباط
مقاله تنبیه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این مقاله سنجش سطح از خودبیگانگی دانشجویان و تاثیرپذیری آن از ناکامی آموزشی می باشد. برای دستیابی به این هدف، نخست به بررسی و نقد پژوهش های پیشین در این خصوص پرداخته می شود. سپس، با اتکا بر نظریه های «بوردیو» در خصوص «تایید و یگانه سازی» یا «تقبیح و تکه پاره ساختن» «ساختمان ذهنی» و هم چنین «فوکو» در خصوص «انضباط» و «تنبیه» فرضیه های پژوهشی استخراج می شوند. طرح این پژوهش «غیرآزمایشی» از نوع «همبستگی» می باشد. طبق آن داده ها فقط در یک نوبت جمع آوری می شوند و گروه کنترل وجود ندارد. واحد مشاهده و واحد تحلیل فرد دانشجو است.
جامعه آماری شامل همه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می باشد. برای برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد که بر این اساس تعداد نمونه آماری لازم ۴۲۵ نفر برآورد شد. روش نمونه گیری «طبقه ای نامتناسب» می باشد.
از پرسش نامه محقق ساخته برای اندازه گیری متغیرهای تحقیق استفاده شد. اعتبار ابزار از طریق «اعتبار صوری» حاصل شد. سپس پایایی ابزار اندازه گیری با محاسبه ضرایب آلفای کرونباخ متغیرهای «ازخودبیگانگی» و «ناکامی آموزشی» به ترتیب برابر با ۷۷/۰ و ۶۵/۰ به دست آمد که هر دو در حد قابل قبول می باشند. از ۴۲۵ پرسش نامه توزیع شده ۳۹۵ پرسش نامه قابل استفاده گردآوری شد. نتایج حاصله حاکی از وجود رابطه آماری «مستقیم» بین ناکامی آموزشی و از خودبیگانگی و تایید فرضیه اصلی این پژوهش می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.