ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی– حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی– حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی– حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی– حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی– حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۲۹

یکی از راهبردهای اساسی تغییر در نظام های آموزشی افزایش توانمندی شغلی دانش آموختگان، با توجه به نیازهای جامعه، بازار کار و اشتغال است که با کنترل خروجی های سازمان های آموزشی به سامان می رسد. بنابراین، هدف از انجام این پژوهش، ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان برخی رشته های فنی– حرفه ای شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحد های تولیدی است. نمونه های مورد بررسی دانش آموختگان رشته های ساخت و تولید، مکانیک خودرو و الکترونیک هنرستان های فنی– حرفه ای هستند که در سال ۱۳۸۳ جذب شرکت ایران خودرو شده اند. نمونه های مورد بررسی ۲۰۰ نفر بوده که با روش سرشماری انتخاب شده اند ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه توانمندی شغلی بوده است.یافته های پژوهش نشان داده اند که از دیگاه مدیران واحدهای تولیدی شرکت ایران خودرو، دانش آموختگان رشته های ساخت و تولید، مکانیک خودرو و الکترونیک به میزان مطلوبی از مهارت های ارتباطی، کارگروهی، تعهد و مسوولیت پذیری برخوردارند. همچنین آنان از خلاقیت، توانایی حل مساله، دانش تخصصی و مهارت های فنی و عملی نسبتا مطلوب برخوردارند. در مجموع، از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی شرکت ایران خودرو، میزان توانمندی شغلی دانش آموختگان این رشته ها نسبتا مطلوب است. همچنین یافته های دیگر پژوهش نشان می دهد که دانش آموختگان رشته های الکترونیک نسبت به دانش آموختگان رشته ساخت، تولید متعهدتر و مسوولیت پذیرترند. در سایر موارد تفاوت معنادار میان دانش آموختگان سه رشته مذکور وجود ندارد.

کلید واژه: توانمندی شغلی، دانش آموختگان، آموزش فنی– حرفه ای، ایران خودرو، مدیران واحدهای تولیدی، بازار کار، تحول در آموزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.