مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی :
مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۷۹ تا ۹۳ منتشر شده است.
نام: بررسی اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر رفتارهای اوتیستیک و رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم از طریق داستان های اجتماعی
این مقاله دارای ۱۵ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش مهارت های اجتماعی
مقاله اختلال اوتیسم
مقاله داستان اجتماعی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
پژوهش حاضر به منظور بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های اجتماعی از طریق داستان های اجتماعی در کاهش رفتارهای اوتیستیک و افزایش رشد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم انجام شده است. این مطالعه از نوع شبه تجربی، با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل است. گروه نمونه این پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس، متشکل از ۱۶ کودک مبتلا به اختلال اوتیسم بودند که به صورت تصادفی ۸ نفر در گروه آزمایش و ۸ نفر در گروه کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش در طول ۴ ماه، ۵۶ جلسه تحت آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه داستان های اجتماعی قرار گرفت. داده های پس آزمون، بعد از اتمام جلسات، جمع آوری و با استفاده از آزمون تحلیل کواریانس بررسی شد. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش مهارت های اجتماعی از طریق داستان های اجتماعی موجب کاهش رفتارهای اوتیستیک و بهبود رشد اجتماعی در آزمودنی ها می شود (P<0.05).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.