بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این مطالعه با عنوان بررسی مدل های رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گیری فرهنگ مصرف و با هدف تبیین الگوهای رفتاری در شکل گیری فرهنگ مصرفی در افراد خریدار کالا انجام شده است. روش مورد استفاده در این پژوهش به صورت توصیفی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از رویکرد اسنادی استفاده شده است. فرهنگ نه تنها رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه منعکس کننده آن نیز هست. فرهنگ آینه ارزش ها و داراییها است. بعید است که استراتژی های بازاریابی ارزش های فرهنگی را تغییر دهد، اما بازاریابی فروش مطمینا بر فرهنگ تاثیر می گذارد. فرهنگ بر پوشاک، نوع غذا و چگونگی خوردن آن، محل زندگی و بسیاری از موارد دیگر تاثیر گذار است. فرهنگ بر خرید و رفتار استفاده از محصولات و خدمات، و میزان رضایت افراد از این محصولات و خدمات تاثیر به سزایی دارد. با رفتن شرکت ها به سوی بازار جهانی که با بسیاری از مردم از پیشینه ها و فرهنگ های مختلف سر و کار دارد، درک تاثیر فرهنگ بر رفتارهای مصرف کننده برای بازاریابان به امری ضروری تبدیل شده است. شناخت اهمیت فرهنگ بر رفتارهای مصرف کننده موجب افزایش تحقیقات در تمام فرهنگ ها شده است الگوهای متعددی در زمینه رفتار مصرف کننده و بخصوص پیرامون مطالعه رفتاری عوامل موثر در تصمیم گیری در فراگرد خرید کالا یاخدمات، بوسیله صاحبنظران علم بازاریابی ارایه شده است. پژوهشگران علوم اجتماعی در هر یک از موارد فوق تحقیقات وسیعی بعمل آورده اند تا روشن کند که چه عوامل رفتاری موجب می گردد که مردم اقدام به خرید نوع خاصی از کالا یا خدمات نموده و از خرید انواع دیگرآن خودداری نمایند.اقتصاددانان، انگیزه مصرف که خود مولد تقاضا می باشد را محور اصلی تحلیل قرار داده و روابط رفتار خریداران را با عوامل معین اقتصادی (مثل درآمد سرانه، توزیع درآمد، درآمد قابل مصرف افراد و…خصوصیات آنها) مورد بررسی قرار داده اند این مطالعه در نظر دارد مجموعه ای از مدل های رفتار مصرف کننده را که به عنوان فرهنگ و خرده فرهنگ در مصرف به شمار می رود مورد بررسی قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.