بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس) دارای ۲۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس) :
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران ( شهرستانهای تنکابن و چالوس )
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………. ۱
فصل اول: طرح تحقیق
۱-۱- مقدمه…………………………………… ۴
۱-۲- تعریف مسأله……………………………… ۶
۱-۳- اهمیت موضوع……………………………… ۹
۱-۴- دلایل انتخاب موضوع………………………… ۱۳
۱-۵- اهداف تحقیق……………………………… ۱۵
۱-۵-۱- هدف کلی ………………………………. ۱۵
۱-۵-۲- اهداف اختصاصی………………………….. ۱۵
۱-۶- محدوده های تحقیق…………………………. ۱۵
۱-۶-۱- محدوده موضوعی………………………….. ۱۵
۱-۶-۲- محدوده مکانی ………………………….. ۱۶
۱-۶-۲-۱- سیمای کلی استان مازندران………………. ۱۶
۱-۶-۲-۲- سیمای کلی شهرستان تنکابن ……………… ۱۷
۱-۶-۲-۳- سیمای کلی شهرستان چالوس……………….. ۱۹
۱-۶-۳- محدوده زمانی…………………………… ۲۰
۱-۷- محدودیتهای تحقیق…………………………. ۲۰
۱-۸- تعاریف عملیاتی…………………………… ۲۱
فصل دوم: مرور ادبیات و مبانی نظری تحقیق
۲-۱- بخش اول: تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……… ۲۳
۲-۱-۱- مقدمه…………………………………. ۲۳
|
۲-۱-۲- مفهوم نیاز…………………………….. ۲۳
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۲-۱-۲-۱- ویژگیهای نیازهای انسانی……………….. ۲۴
۲-۱-۲-۲- طبقه بندی نیازها……………………… ۲۵
۲-۱-۳- مفهوم آموزش……………………………. ۲۶
۲-۱-۳-۱- طبقه بندی نظامهای آموزشی………………. ۲۷
۲-۱-۳-۲- نقش نظامهای آموزشی …………………… ۲۸
۲-۱-۳-۳- اصول آموزش…………………………… ۲۹
۲-۱-۳-۴- مزایا و فواید آموزش…………………… ۳۰
۲-۱-۴- تعاریف مختلف ترویج کشاورزی………………. ۳۰
۲-۱-۴-۱- اهداف آموزش ترویجی……………………. ۳۱
۲-۱-۴-۲- اصول آموزش ترویجی…………………….. ۳۱
۲-۱-۴-۳- اهمیت و ویژگیهای آموزش ترویج کشاورزی……. ۳۲
۲-۱-۵- مفهوم نیاز آموزشی- ترویجی……………….. ۳۳
۲-۱-۵-۱- انواع نیاز آموزشی…………………….. ۳۴
۲-۱-۵-۲- اولویت بندی نیازهای آموزشی…………….. ۳۵
۲-۱-۶- نیاز سنجی……………………………… ۳۷
۲-۱-۶-۱- تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی………….. ۳۸
۲-۱-۶-۲- ضرورت و مزایای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۳۹
۲-۱-۶-۳- قلمرو نیازسنجی در برنامه های آموزشی – ترویجی ۴۰
۲-۱-۶-۴- اصول و نکات مهم در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۰
۲-۱-۶-۵- اهداف تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۲
۲-۱-۶-۶- ویژگیهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی….. ۴۲
۲-۱-۶-۷- عوامل مؤثر در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۳
۲-۱-۶-۸- مراحل تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۵
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۲-۱-۶-۹- روشهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……. ۴۵
۲-۲- بخش دوم: کیوی فروت……………………….. ۵۱
۲-۲-۱- مقدمه…………………………………. ۵۲
۲-۲-۲- مبدأ و تاریخچه کیوی در جهان……………… ۵۳
۲-۲-۳- تولید جهانی کیوی……………………….. ۵۴
۲-۲-۴- صادرات جهانی کیوی………………………. ۵۷
۲-۲-۵- سابقه و موقعیت کیوی در ایران…………….. ۵۹
۲-۲-۶- تولید کیوی در ایران…………………….. ۶۱
۲-۲-۷- صادرات کیوی در ایران……………………. ۶۶
۲-۲-۸- مشخصات گیاه شناسی کیوی………………….. ۶۷
۲-۲-۸-۱- تعداد کروموزومها …………………….. ۶۸
۲-۲-۸-۲- ریشه ها …………………………….. ۶۸
۲-۲-۸-۳- ساقه ها و شاخه ها…………………….. ۶۹
۲-۲-۸-۴- برگها ………………………………. ۷۰
۲-۲-۸-۵- جوانه ها…………………………….. ۷۰
۲-۲-۸-۶- گلها………………………………… ۷۳
۲-۲-۸-۷- میوه و بذر…………………………… ۷۸
۲-۲-۹- واریته های معروف کیوی…………………… ۷۹
۲-۲-۹-۱- واریته های ماده ……………………… ۷۹
۲-۲-۹-۲- واریته های نر………………………… ۸۰
۲-۲-۱۰- آب و هوا و شرایط اقلیمی مورد نیاز کیوی…… ۸۱
۲-۲-۱۰-۱- بارندگی ……………………………. ۸۱
۲-۲-۱۰-۲- نور خورشید………………………….. ۸۱
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۲-۲-۱۰-۳- نیاز سرمایی ………………………… ۸۲
۲-۲-۱۰-۴- خاک ……………………………….. ۸۲
۲-۲-۱۱- روشهای مختلف تکثیر کیوی………………… ۸۳
۲-۲-۱۱-۱- ازدیاد از طریق بذر…………………… ۸۳
۲-۲-۱۱-۲- ازدیاد از طریق قلمه………………….. ۸۴
۲-۲-۱۱-۳- ازدیاد از طریق پیوند…………………. ۸۴
۲-۲-۱۱-۴- ازدیاد از طریق کشت بافت………………. ۸۵
۲-۲-۱۲- عملیات احداث باغ کیوی………………….. ۸۵
۲-۲-۱۲-۱- شرایط احداث باغ……………………… ۸۵
۲-۲-۱۲-۲- باد شکن ……………………………. ۸۶
۲-۲-۱۲-۳- داربست و انواع آن……………………. ۸۷
۲-۲-۱۳- عملیات کاشت کیوی………………………. ۹۰
۲-۲-۱۳-۱- آماده سازی خاک ……………………… ۹۰
۲-۲-۱۳-۲- کود دهی ……………………………. ۹۰
۲-۲-۱۳-۳- طراحی کاشت درختان کیوی فروت ………….. ۹۱
۲-۲-۱۳-۴- انتقال نهالها به زمین اصلی……………. ۹۱
۲-۲-۱۳-۵- زمان انتقال نهالها ………………….. ۹۱
۲-۲-۱۳-۶- فواصل کاشت …………………………. ۹۲
۲-۲-۱۴- عملیات داشت کیوی………………………. ۹۲
۲-۲-۱۴-۱- هدایت و مراقبت از نهالها……………… ۹۲
۲-۲-۱۴-۲- آبیاری …………………………….. ۹۲
۲-۲-۱۴-۳- هرس………………………………… ۹۳
۲-۲-۱۴-۴- تغذیه گیاه………………………….. ۹۵
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۲-۲-۱۴-۵- مبارزه با علفهای هرز………………… ۹۶
۲-۲-۱۵- آفات و بیماریهای مهم کیوی و خسارات ناشی از عوامل طبیعی…………………………………………… ۹۶
۲-۲-۱۵-۱- آفات ………………………………….. ۹۶
۲-۲-۱۵-۲- بیماریها ………………………………. ۹۸
۲-۲-۱۵-۳- خسارات ناشی از عوامل طبیعی……………….. ۱۰۰
۲-۲-۱۶- عملیات برداشت و انبار داری کیوی…………….. ۱۰۰
۲-۲-۱۶-۱- برداشت کیوی…………………………….. ۱۰۰
۲-۲-۱۶-۲- انبارداری کیوی………………………….. ۱۰۱
۲-۲-۱۷- ارزش غذایی و فرآورده های کیوی………………. ۱۰۲
۲-۲-۱۷-۱- ارزش غذایی کیوی فروت…………………….. ۱۰۲
۲-۲-۱۷-۲- فرآورده های کیوی فروت……………………. ۱۰۴
۲-۲-۱۸- محاسبه اقتصادی برای احداث یک باغ کیوی……….. ۱۰۴
۲-۳- بخش سوم: ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران ۱۰۷
۲-۳-۱- کیویکاران ………………………………… ۱۰۷
۲-۳-۲- لزوم اهمیت آموزش کیویکاران………………….. ۱۰۸
۲-۳-۳- ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران. ۱۰۸
۲-۴- بخش چهارم: مروری بر سوابق و مطالعات انجام یافته در زمینه تحقیق ۱۱۰
۲-۴-۱- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در جهان…………. ۱۱۰
۲-۴-۲- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در ایران………… ۱۱۲
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه………………………………………. ۱۲۲
۳-۲- نوع و روش تحقیق……………………………… ۱۲۲
۳-۳- جامعه آماری…………………………………. ۱۲۲
۳-۴- جمعیت مورد مطالعه……………………………. ۱۲۳
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۳-۵- تعیین حجم نمونه……………………………… ۱۲۳
۳-۶- روش نمونه گیری ……………………………… ۱۲۴
۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات………………………….. ۱۲۴
۳-۸- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………… ۱۲۴
۳-۹- روایی………………………………………. ۱۲۵
۳-۱۰- اعتبار علمی………………………………… ۱۲۵
۳-۱۱- ضریب آلفای کرنباخ…………………………… ۱۲۶
۳-۱۲- متغیرهای تحقیق……………………………… ۱۲۶
۳-۱۳- فرضیات تحقیق……………………………….. ۱۲۷
۳-۱۴- روشهای تجزیه و تحلیل آماری…………………… ۱۳۱
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱- مقدمه………………………………………. ۱۳۵
۴-۲- آمار توصیفی…………………………………. ۱۳۵
۴-۲-۱- بخش اول: ویژگیهای فردی، اقتصادی و فعالیتهای باغداری ۱۳۶
۴-۲-۲- بخش دوم: نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران……. ۱۴۷
۴-۲-۳- بخش سوم: عوامل مؤثر بر نیازهای آموزشی………… ۱۹۲
۴-۲-۴- بخش جهارم: استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی ۱۹۵
۴-۳- آمار استنباطی……………………………….. ۲۰۳
۴-۳-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………… ۲۰۳
۴-۳-۲- نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس……………. ۲۰۸
۴-۳-۳- آزمون من وایت نی…………………………… ۲۰۹
۴-۳-۴- معادله خط رگرسیون چند متغیره در ارتباط با تأثیر متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای
آموزشی- ترویجی کیویکاران………………………….. ۲۱۲
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل پنجم: خلاصه ، نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- خلاصه ………………………………………. ۲۱۹
۵-۲- نتیجه گیری………………………………….. ۲۲۱
۵-۲-۱- نتایج حاصل از یافته های توصیفی………………. ۲۲۱
۵-۲-۲- نتایج حاصل از یافته های تحلیلی………………. ۲۲۵
۵-۲-۲-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………. ۲۲۵
۵-۲-۲-۲- نتایج حاصل از تأثیر فردی متغیرهای مستقل برمتغیر وابسته ۲۲۹
۵-۲-۲-۳- نتایج حاصل از تاثیر جمعی متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ۲۳۰
۵-۳- پیشنهادات…………………………………… ۲۳۱
۵-۴- عناوین پیشنهادی جهت تحقیقات آتی……………….. ۲۳۳
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست منابع …………………………………….. ۲۳۴
پیوست ها
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۱-۱): تولید محصول کیوی در سنوات مختلف و بر حسب تن در هکتار…………………………………………… ۸
جدول (۲-۱): ده کشور تولید کننده عمده کیوی در جهان… ۵۵
جدول (۲-۲): مقدار و ارزش صادرات کیوی توسط ده کشور عمده صادرکننده در طی سالهای
۲۰۰۰-۱۹۹۸…………………………………… ۵۸
جدول (۲-۳): آمار دهساله کیوی به تفکیک استان……… ۶۲
جدول (۲-۴): نتایج تفصیلی سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۸۲- استان مازندران……………………………………. ۶۵
جدول (۲-۵): ارزش غذایی کیوی در هر ۱۰۰گرم از آن….. ۱۰۳
جدول (۲-۶): سرمایه گذاری اولیه احداث یک باغ یک هکتاری کیوی تا قبل از مرحله باروری………………………….. ۱۰۶
جدول (۲-۷): خلاصه تحقیقات انجام گرفته در باب نیازهای آموزشی- ترویجی……………………………………… ۱۱۶
جدول (۳-۱): تعیین حجم نمونه بر اساس شهرستانهای مورد مطالعه ۱۲۳
جدول (۳-۲): بررسی آمار مورد استفاده برای هر یک از فرضیه های تحقیق…………………………………………… ۱۳۳
جدول (۴-۱): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سن ۱۳۶
جدول (۴-۲): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس تعداد افراد تحت تکفل……………………………………. ۱۳۷
جدول (۴-۳): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سطح تحصیلات…………………………………………… ۱۳۸
جدول (۴-۴): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس شغل اصلی ۱۳۹
جدول (۴-۵): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سابقه کیویکاری …………………………………… ۱۴۰
جدول (۴-۶): توزیع فراوانی سطح زیر کشت محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۱
جدول (۴-۷): توزیع فراوانی عملکرد سالیانه محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۲
جدول (۴-۸): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس میزان درآمد سالانه از شغل کیویکاری………………………… ۱۴۳
جدول (۴-۹): توزیع فراوانی نوع مالکیت افراد مورد مطالعه در خصوص کشت کیوی……………………………………. ۱۴۵
جدول (۴-۱۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران در خصوص دسترسی به مناطق شهری………………………………….. ۱۴۶
جدول (۴-۱۱): توزیع فراوانی دفعات شرکت افراد مورد مطالعه در دوره های آموزشی………………………………….. ۱۴۷
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۱۲): توزیع فراوانی دلایل عدم شرکت برخی از افراد مورد مطالعه در دوره های
آموزشی – ترویجی…………………………….. ۱۴۸
جدول (۴-۱۳): توزیع فراوانی برگزاری دوره های آموزشی کیویکاری از سال ۱۳۸۴ به بعد……………………………… ۱۴۹
جدول (۴-۱۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص مجموعه عوامل محیطی……………………………….. ۱۵۰
جدول (۴-۱۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع بادشکنهای مورد استفاده در باغات کیوی ۱۵۱
جدول (۴-۱۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بادشکنهای سازگار با منطقه…………… ۱۵۲
جدول (۴-۱۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از انواع داربستهای مورد استفاده در باغهای کیوی ۱۵۳
جدول (۴-۱۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه نصب صحیح داربست …………… ۱۵۴
جدول (۴-۱۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از طریقه صحیح هدایت شاخه ها بر روی سیم های داربست ۱۵۵
جدول (۴-۲۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی- ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات احداث باغ کیوی……………………. ۱۵۶
جدول (۴-۲۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت
واریته های مختلف کیوی………………………… ۱۵۷
جدول (۴-۲۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت ارقام سازگار با منطقه………………. ۱۵۸
جدول (۴-۲۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت زمان مناسب برای تولید نهال کیوی……… ۱۵۹
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۲۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت مکانهای مناسب جهت تهیه نهال کیوی…….. ۱۶۰
جدول (۴-۲۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه آماده کردن زمین جهت کاشت نهال کیوی ۱۶۱
جدول (۴-۲۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان کاشت نهالها………………… ۱۶۲
جدول (۴-۲۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با طریقه صحیح کاشت نهالها………….. ۱۶۳
جدول (۴-۲۸): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات کاشت کیوی…………………………………. ۱۶۴
جدول (۴-۲۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص روشهای نگهداری و حفاظت از نهالهای کشت شده….. ۱۶۵
جدول (۴-۳۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه, زمان و سیستم آبیاری مناسب….. ۱۶۶
جدول (۴-۳۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با روشهای مبارزه و کنترل صحیح علفهای هرز ۱۶۷
جدول (۴-۳۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص دانش لازم در
زمینه های چگونگی و زمان مناسب هرس……………… ۱۶۸
جدول (۴-۳۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع کودهای مورد نیاز کیوی و نحوه استفاده از آنها……………………………………….. ۱۶۹
جدول (۴-۳۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بیماریهای رایج در درختان کیوی……….. ۱۷۰
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۳۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با بیماریهای کیوی…….. ۱۷۱
جدول (۴-۳۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی باعلائم بیماری در درختان کیوی……….. ۱۷۲
جدول (۴-۳۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت عوامل مؤثر در گسترش بیماری………….. ۱۷۳
جدول (۴-۳۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات رایج در درختان کیوی……………. ۱۷۴
جدول (۴-۳۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با آفات کیوی…………. ۱۷۵
جدول (۴-۴۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات داشت کیوی…………………………………. ۱۷۶
جدول (۴-۴۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان مناسب برداشت کیوی…………… ۱۷۷
جدول (۴-۴۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت روشهای عمده برداشت محصول کیوی……….. ۱۷۸
جدول (۴-۴۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از عملیات و نحوه برداشت محصول کیوی…… ۱۷۹
جدول (۴-۴۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با وسایل و ادوات برداشت کیوی……….. ۱۸۰
جدول (۴-۴۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با راههای جلوگیری از هدر رفتن محصول کیوی ۱۸۱
جدول (۴-۴۶): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات برداشت کیوی……………………………….. ۱۸۲
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۴۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از رعایت اصول صحیح و مناسب انبارداری…. ۱۸۳
جدول (۴-۴۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات و بیماریهای انبارداری………….. ۱۸۴
جدول (۴-۴۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با چگونگی تمیز کردن و درجه بندی محصول.. ۱۸۵
جدول (۴-۵۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نکات ضروری در هنگام انبارداری……. ۱۸۶
جدول (۴-۵۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با زمان مناسب عرضه محصول…………… ۱۸۷
جدول (۴-۵۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با استاندارد کردن و درجه بندی کردن محصول ۱۸۸
جدول (۴-۵۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با
حمل و نقل مناسب کیوی…………………………. ۱۸۹
جدول (۴-۵۴): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات انبارداری کیوی…………………………….. ۱۹۰
جدول (۴-۵۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در مراحل احداث باغ، کاشت، داشت، برداشت و انبارداری…. ۱۹۱
جدول (۴-۵۶): اولویت بندی تأثیر روشهای آموزشی- ترویجی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران………………………….. ۱۹۲
جدول (۴-۵۷): اولویت بندی تأثیر عوامل اجتماعی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۳
جدول (۴-۵۸): اولویت بندی تأثیر عوامل اقتصادی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۴
جدول (۴-۵۹): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با کارکنان جهاد کشاورزی………………….. ۱۹۵
جدول (۴-۶۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با مروجان………………………………. ۱۹۶
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۶۱): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از کلاسهای آموزشی – ترویجی……………… ۱۹۷
جدول (۴-۶۲): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از نشریات و مجلات آموزشی – ترویجی……….. ۱۹۸
جدول (۴-۶۳): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص مشاهده فعالیت سایر کیویکاران…………………………….. ۱۹۹
جدول (۴-۶۴): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی رادیو…………………………. ۲۰۰
جدول (۴-۶۵): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی تلویزیون………………………. ۲۰۱
جدول (۴-۶۶): اولویت بندی میزان استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی در خصوص کشت کیوی…………………….. ۲۰۲
جدول (۴-۶۷): خلاصه نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن در مورد فرضیه های تحقیق……………………………… ۲۰۷
جدول (۴-۶۸): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع شغل اصلی ۲۰۸
جدول (۴-۶۹): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع مالکیت باغ کیوی……………………………………….. ۲۰۸
جدول (۴-۷۰): نتایج حاصل از آزمون من وایت نی در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر جنسیت…….. ۲۰۹
جدول (۴-۷۱): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر وضعیت تأهل ۲۱۰
جدول (۴-۷۲): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر استفاده یا عدم استفاده از تسهیلات حمایتی……………………… ۲۱۰
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۴-۷۳): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر عضویت یا عدم عضویت در تعاونی…………………………………… ۲۱۱
جدول (۴-۷۴): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام اول………………………………………… ۲۱۳
جدول (۴-۷۵): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام دوم………………………………………… ۲۱۳
جدول (۴-۷۶): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام سوم………………………………………… ۲۱۴
جدول (۴-۷۷): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام چهارم………………………………………. ۲۱۵
جدول (۴-۷۸): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام پنجم……………………………………….. ۲۱۶
جدول (۴-۷۹): خلاصه مراحل مختلف متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای آموزشی- ترویجی………………………………. ۲۱۷
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۲-۱): مفهوم نیاز آموزشی………………… ۳۴
نمودار (۲-۲): فرآیند تعیین اولویت نیازهای آموزشی فراگیران و تبدیل آنها به برنامه های آموزشی……………….. ۳۷
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل (۲-۱): نمایی از باغ کیوی…………………… ۵۱
شکل (۲-۲): پرنده کیوی…………………………. ۵۲
شکل (۲-۳): روش بستن ساقه جوان کیوی به قیم برای ایجاد تنه ای مستقیم……………………………………… ۶۹
شکل (۲-۴): مرحله جوانه شکفتن درکیوی ……………. ۷۱
شکل (۲-۵): نمایان شدن کامل برگها……………….. ۷۲
شکل (۲-۶): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل روی شاخساره در رقم هایوارد …………………………………… ۷۲
شکل (۲-۷): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل در رقم نر توموری……………………………….. ۷۲
شکل (۲-۸): گل نر کیوی ………………………… ۷۴
شکل (۲-۹): مقایسه اندازه گلهای نر و ماده کیوی……. ۷۴
شکل (۲-۱۰): گل ماده کیوی………………………. ۷۵
شکل (۲-۱۱): کندوها در مکانهایی از باغ کیوی گذاشته می شوند که آفتاب صبحگاهی بر آنها بتابد…………………… ۷۶
شکل (۲-۱۲): نمایی از گرده افشانی گل ماده کیوی رقم هایوارد ۷۶
شکل (۲-۱۳): برش عرضی میوه کیوی ………………… ۷۸
شکل (۲-۱۴): بستن شاخساره های یکساله گلدهنده به سیم های داربست به منظور افزایش درصد گلدهی…………………………………. ۸۸
شکل (۲-۱۵): باغ کیوی قبل از انجام هرس زمستانه……. ۹۴
شکل (۲-۱۶): باغ کیوی بعد از انجام هرس زمستانه……. ۹۴
بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست نقشه ها
عنوان صفحه
نقشه (۱-۱): استان مازندران به تفکیک شهرستان در سال ۱۳۷۵ ۱۶
نقشه (۱-۲): شهرستان تنکابن به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۸
تقشه (۱-۳): شهرستان نوشهر به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۹
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.