بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس) دارای ۲۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس) :

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران ( شهرستانهای تنکابن و چالوس )

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده………………………………………. ۱

فصل اول: طرح تحقیق

۱-۱- مقدمه…………………………………… ۴

۱-۲- تعریف مسأله……………………………… ۶

۱-۳- اهمیت موضوع……………………………… ۹

۱-۴- دلایل انتخاب موضوع………………………… ۱۳

۱-۵- اهداف تحقیق……………………………… ۱۵

۱-۵-۱- هدف کلی ………………………………. ۱۵

۱-۵-۲- اهداف اختصاصی………………………….. ۱۵

۱-۶- محدوده های تحقیق…………………………. ۱۵

۱-۶-۱- محدوده موضوعی………………………….. ۱۵

۱-۶-۲- محدوده مکانی ………………………….. ۱۶

۱-۶-۲-۱- سیمای کلی استان مازندران………………. ۱۶

۱-۶-۲-۲- سیمای کلی شهرستان تنکابن ……………… ۱۷

۱-۶-۲-۳- سیمای کلی شهرستان چالوس……………….. ۱۹

۱-۶-۳- محدوده زمانی…………………………… ۲۰

۱-۷- محدودیتهای تحقیق…………………………. ۲۰

۱-۸- تعاریف عملیاتی…………………………… ۲۱

فصل دوم: مرور ادبیات و مبانی نظری تحقیق

۲-۱- بخش اول: تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……… ۲۳

۲-۱-۱- مقدمه…………………………………. ۲۳

ه

۲-۱-۲- مفهوم نیاز…………………………….. ۲۳

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱-۲-۱- ویژگیهای نیازهای انسانی……………….. ۲۴

۲-۱-۲-۲- طبقه بندی نیازها……………………… ۲۵

۲-۱-۳- مفهوم آموزش……………………………. ۲۶

۲-۱-۳-۱- طبقه بندی نظامهای آموزشی………………. ۲۷

۲-۱-۳-۲- نقش نظامهای آموزشی …………………… ۲۸

۲-۱-۳-۳- اصول آموزش…………………………… ۲۹

۲-۱-۳-۴- مزایا و فواید آموزش…………………… ۳۰

۲-۱-۴- تعاریف مختلف ترویج کشاورزی………………. ۳۰

۲-۱-۴-۱- اهداف آموزش ترویجی……………………. ۳۱

۲-۱-۴-۲- اصول آموزش ترویجی…………………….. ۳۱

۲-۱-۴-۳- اهمیت و ویژگیهای آموزش ترویج کشاورزی……. ۳۲

۲-۱-۵- مفهوم نیاز آموزشی- ترویجی……………….. ۳۳

۲-۱-۵-۱- انواع نیاز آموزشی…………………….. ۳۴

۲-۱-۵-۲- اولویت بندی نیازهای آموزشی…………….. ۳۵

۲-۱-۶- نیاز سنجی……………………………… ۳۷

۲-۱-۶-۱- تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی………….. ۳۸

۲-۱-۶-۲- ضرورت و مزایای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۳۹

۲-۱-۶-۳- قلمرو نیازسنجی در برنامه های آموزشی – ترویجی ۴۰

۲-۱-۶-۴- اصول و نکات مهم در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۰

۲-۱-۶-۵- اهداف تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۲

۲-۱-۶-۶- ویژگیهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی….. ۴۲

۲-۱-۶-۷- عوامل مؤثر در تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی ۴۳

۲-۱-۶-۸- مراحل تعیین نیازهای آموزشی…………….. ۴۵

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱-۶-۹- روشهای تعیین نیازهای آموزشی – ترویجی……. ۴۵

۲-۲- بخش دوم: کیوی فروت……………………….. ۵۱

۲-۲-۱- مقدمه…………………………………. ۵۲

۲-۲-۲- مبدأ و تاریخچه کیوی در جهان……………… ۵۳

۲-۲-۳- تولید جهانی کیوی……………………….. ۵۴

۲-۲-۴- صادرات جهانی کیوی………………………. ۵۷

۲-۲-۵- سابقه و موقعیت کیوی در ایران…………….. ۵۹

۲-۲-۶- تولید کیوی در ایران…………………….. ۶۱

۲-۲-۷- صادرات کیوی در ایران……………………. ۶۶

۲-۲-۸- مشخصات گیاه شناسی کیوی………………….. ۶۷

۲-۲-۸-۱- تعداد کروموزومها …………………….. ۶۸

۲-۲-۸-۲- ریشه ها …………………………….. ۶۸

۲-۲-۸-۳- ساقه ها و شاخه ها…………………….. ۶۹

۲-۲-۸-۴- برگها ………………………………. ۷۰

۲-۲-۸-۵- جوانه ها…………………………….. ۷۰

۲-۲-۸-۶- گلها………………………………… ۷۳

۲-۲-۸-۷- میوه و بذر…………………………… ۷۸

۲-۲-۹- واریته های معروف کیوی…………………… ۷۹

۲-۲-۹-۱- واریته های ماده ……………………… ۷۹

۲-۲-۹-۲- واریته های نر………………………… ۸۰

۲-۲-۱۰- آب و هوا و شرایط اقلیمی مورد نیاز کیوی…… ۸۱

۲-۲-۱۰-۱- بارندگی ……………………………. ۸۱

۲-۲-۱۰-۲- نور خورشید………………………….. ۸۱

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۲-۱۰-۳- نیاز سرمایی ………………………… ۸۲

۲-۲-۱۰-۴- خاک ……………………………….. ۸۲

۲-۲-۱۱- روشهای مختلف تکثیر کیوی………………… ۸۳

۲-۲-۱۱-۱- ازدیاد از طریق بذر…………………… ۸۳

۲-۲-۱۱-۲- ازدیاد از طریق قلمه………………….. ۸۴

۲-۲-۱۱-۳- ازدیاد از طریق پیوند…………………. ۸۴

۲-۲-۱۱-۴- ازدیاد از طریق کشت بافت………………. ۸۵

۲-۲-۱۲- عملیات احداث باغ کیوی………………….. ۸۵

۲-۲-۱۲-۱- شرایط احداث باغ……………………… ۸۵

۲-۲-۱۲-۲- باد شکن ……………………………. ۸۶

۲-۲-۱۲-۳- داربست و انواع آن……………………. ۸۷

۲-۲-۱۳- عملیات کاشت کیوی………………………. ۹۰

۲-۲-۱۳-۱- آماده سازی خاک ……………………… ۹۰

۲-۲-۱۳-۲- کود دهی ……………………………. ۹۰

۲-۲-۱۳-۳- طراحی کاشت درختان کیوی فروت ………….. ۹۱

۲-۲-۱۳-۴- انتقال نهالها به زمین اصلی……………. ۹۱

۲-۲-۱۳-۵- زمان انتقال نهالها ………………….. ۹۱

۲-۲-۱۳-۶- فواصل کاشت …………………………. ۹۲

۲-۲-۱۴- عملیات داشت کیوی………………………. ۹۲

۲-۲-۱۴-۱- هدایت و مراقبت از نهالها……………… ۹۲

۲-۲-۱۴-۲- آبیاری …………………………….. ۹۲

۲-۲-۱۴-۳- هرس………………………………… ۹۳

۲-۲-۱۴-۴- تغذیه گیاه………………………….. ۹۵

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۲-۱۴-۵- مبارزه با علفهای هرز………………… ۹۶

۲-۲-۱۵- آفات و بیماریهای مهم کیوی و خسارات ناشی از عوامل طبیعی…………………………………………… ۹۶

۲-۲-۱۵-۱- آفات ………………………………….. ۹۶

۲-۲-۱۵-۲- بیماریها ………………………………. ۹۸

۲-۲-۱۵-۳- خسارات ناشی از عوامل طبیعی……………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶- عملیات برداشت و انبار داری کیوی…………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶-۱- برداشت کیوی…………………………….. ۱۰۰

۲-۲-۱۶-۲- انبارداری کیوی………………………….. ۱۰۱

۲-۲-۱۷- ارزش غذایی و فرآورده های کیوی………………. ۱۰۲

۲-۲-۱۷-۱- ارزش غذایی کیوی فروت…………………….. ۱۰۲

۲-۲-۱۷-۲- فرآورده های کیوی فروت……………………. ۱۰۴

۲-۲-۱۸- محاسبه اقتصادی برای احداث یک باغ کیوی……….. ۱۰۴

۲-۳- بخش سوم: ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران ۱۰۷

۲-۳-۱- کیویکاران ………………………………… ۱۰۷

۲-۳-۲- لزوم اهمیت آموزش کیویکاران………………….. ۱۰۸

۲-۳-۳- ضرورت شناسایی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران. ۱۰۸

۲-۴- بخش چهارم: مروری بر سوابق و مطالعات انجام یافته در زمینه تحقیق ۱۱۰

۲-۴-۱- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در جهان…………. ۱۱۰

۲-۴-۲- مطالعات تحقیقاتی انجام گرفته در ایران………… ۱۱۲

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱- مقدمه………………………………………. ۱۲۲

۳-۲- نوع و روش تحقیق……………………………… ۱۲۲

۳-۳- جامعه آماری…………………………………. ۱۲۲

۳-۴- جمعیت مورد مطالعه……………………………. ۱۲۳

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۳-۵- تعیین حجم نمونه……………………………… ۱۲۳

۳-۶- روش نمونه گیری ……………………………… ۱۲۴

۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات………………………….. ۱۲۴

۳-۸- ابزار جمع آوری اطلاعات………………………… ۱۲۴

۳-۹- روایی………………………………………. ۱۲۵

۳-۱۰- اعتبار علمی………………………………… ۱۲۵

۳-۱۱- ضریب آلفای کرنباخ…………………………… ۱۲۶

۳-۱۲- متغیرهای تحقیق……………………………… ۱۲۶

۳-۱۳- فرضیات تحقیق……………………………….. ۱۲۷

۳-۱۴- روشهای تجزیه و تحلیل آماری…………………… ۱۳۱

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

۴-۱- مقدمه………………………………………. ۱۳۵

۴-۲- آمار توصیفی…………………………………. ۱۳۵

۴-۲-۱- بخش اول: ویژگیهای فردی، اقتصادی و فعالیتهای باغداری ۱۳۶

۴-۲-۲- بخش دوم: نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران……. ۱۴۷

۴-۲-۳- بخش سوم: عوامل مؤثر بر نیازهای آموزشی………… ۱۹۲

۴-۲-۴- بخش جهارم: استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی ۱۹۵

۴-۳- آمار استنباطی……………………………….. ۲۰۳

۴-۳-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………… ۲۰۳

۴-۳-۲- نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس……………. ۲۰۸

۴-۳-۳- آزمون من وایت نی…………………………… ۲۰۹

۴-۳-۴- معادله خط رگرسیون چند متغیره در ارتباط با تأثیر متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای
آموزشی- ترویجی کیویکاران………………………….. ۲۱۲

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل پنجم: خلاصه ، نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- خلاصه ………………………………………. ۲۱۹

۵-۲- نتیجه گیری………………………………….. ۲۲۱

۵-۲-۱- نتایج حاصل از یافته های توصیفی………………. ۲۲۱

۵-۲-۲- نتایج حاصل از یافته های تحلیلی………………. ۲۲۵

۵-۲-۲-۱- نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن…………. ۲۲۵

۵-۲-۲-۲- نتایج حاصل از تأثیر فردی متغیرهای مستقل برمتغیر وابسته ۲۲۹

۵-۲-۲-۳- نتایج حاصل از تاثیر جمعی متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته ۲۳۰

۵-۳- پیشنهادات…………………………………… ۲۳۱

۵-۴- عناوین پیشنهادی جهت تحقیقات آتی……………….. ۲۳۳

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست منابع …………………………………….. ۲۳۴

پیوست ها

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۱-۱): تولید محصول کیوی در سنوات مختلف و بر حسب تن در هکتار…………………………………………… ۸

جدول (۲-۱): ده کشور تولید کننده عمده کیوی در جهان… ۵۵

جدول (۲-۲): مقدار و ارزش صادرات کیوی توسط ده کشور عمده صادرکننده در طی سالهای
۲۰۰۰-۱۹۹۸…………………………………… ۵۸

جدول (۲-۳): آمار دهساله کیوی به تفکیک استان……… ۶۲

جدول (۲-۴): نتایج تفصیلی سرشماری عمومی کشاورزی ۱۳۸۲- استان مازندران……………………………………. ۶۵

جدول (۲-۵): ارزش غذایی کیوی در هر ۱۰۰گرم از آن….. ۱۰۳

جدول (۲-۶): سرمایه گذاری اولیه احداث یک باغ یک هکتاری کیوی تا قبل از مرحله باروری………………………….. ۱۰۶

جدول (۲-۷): خلاصه تحقیقات انجام گرفته در باب نیازهای آموزشی- ترویجی……………………………………… ۱۱۶

جدول (۳-۱): تعیین حجم نمونه بر اساس شهرستانهای مورد مطالعه ۱۲۳

جدول (۳-۲): بررسی آمار مورد استفاده برای هر یک از فرضیه های تحقیق…………………………………………… ۱۳۳

جدول (۴-۱): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سن ۱۳۶

جدول (۴-۲): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس تعداد افراد تحت تکفل……………………………………. ۱۳۷

جدول (۴-۳): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سطح تحصیلات…………………………………………… ۱۳۸

جدول (۴-۴): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس شغل اصلی ۱۳۹

جدول (۴-۵): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس سابقه کیویکاری …………………………………… ۱۴۰

جدول (۴-۶): توزیع فراوانی سطح زیر کشت محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۱

جدول (۴-۷): توزیع فراوانی عملکرد سالیانه محصول کیوی افراد مورد مطالعه……………………………………… ۱۴۲

جدول (۴-۸): توزیع فراوانی افراد مورد مطالعه بر اساس میزان درآمد سالانه از شغل کیویکاری………………………… ۱۴۳

جدول (۴-۹): توزیع فراوانی نوع مالکیت افراد مورد مطالعه در خصوص کشت کیوی……………………………………. ۱۴۵

جدول (۴-۱۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران در خصوص دسترسی به مناطق شهری………………………………….. ۱۴۶

جدول (۴-۱۱): توزیع فراوانی دفعات شرکت افراد مورد مطالعه در دوره های آموزشی………………………………….. ۱۴۷

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۱۲): توزیع فراوانی دلایل عدم شرکت برخی از افراد مورد مطالعه در دوره های
آموزشی – ترویجی…………………………….. ۱۴۸

جدول (۴-۱۳): توزیع فراوانی برگزاری دوره های آموزشی کیویکاری از سال ۱۳۸۴ به بعد……………………………… ۱۴۹

جدول (۴-۱۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص مجموعه عوامل محیطی……………………………….. ۱۵۰

جدول (۴-۱۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع بادشکنهای مورد استفاده در باغات کیوی ۱۵۱

جدول (۴-۱۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بادشکنهای سازگار با منطقه…………… ۱۵۲

جدول (۴-۱۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از انواع داربستهای مورد استفاده در باغهای کیوی ۱۵۳

جدول (۴-۱۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه نصب صحیح داربست …………… ۱۵۴

جدول (۴-۱۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از طریقه صحیح هدایت شاخه ها بر روی سیم های داربست ۱۵۵

جدول (۴-۲۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی- ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات احداث باغ کیوی……………………. ۱۵۶

جدول (۴-۲۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت
واریته های مختلف کیوی………………………… ۱۵۷

جدول (۴-۲۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت ارقام سازگار با منطقه………………. ۱۵۸

جدول (۴-۲۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت زمان مناسب برای تولید نهال کیوی……… ۱۵۹

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۲۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت مکانهای مناسب جهت تهیه نهال کیوی…….. ۱۶۰

جدول (۴-۲۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه آماده کردن زمین جهت کاشت نهال کیوی ۱۶۱

جدول (۴-۲۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان کاشت نهالها………………… ۱۶۲

جدول (۴-۲۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با طریقه صحیح کاشت نهالها………….. ۱۶۳

جدول (۴-۲۸): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات کاشت کیوی…………………………………. ۱۶۴

جدول (۴-۲۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص روشهای نگهداری و حفاظت از نهالهای کشت شده….. ۱۶۵

جدول (۴-۳۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نحوه, زمان و سیستم آبیاری مناسب….. ۱۶۶

جدول (۴-۳۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با روشهای مبارزه و کنترل صحیح علفهای هرز ۱۶۷

جدول (۴-۳۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص دانش لازم در
زمینه های چگونگی و زمان مناسب هرس……………… ۱۶۸

جدول (۴-۳۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با انواع کودهای مورد نیاز کیوی و نحوه استفاده از آنها……………………………………….. ۱۶۹

جدول (۴-۳۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت بیماریهای رایج در درختان کیوی……….. ۱۷۰

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۳۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با بیماریهای کیوی…….. ۱۷۱

جدول (۴-۳۶): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی باعلائم بیماری در درختان کیوی……….. ۱۷۲

جدول (۴-۳۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت عوامل مؤثر در گسترش بیماری………….. ۱۷۳

جدول (۴-۳۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات رایج در درختان کیوی……………. ۱۷۴

جدول (۴-۳۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از نحوه مبارزه با آفات کیوی…………. ۱۷۵

جدول (۴-۴۰): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات داشت کیوی…………………………………. ۱۷۶

جدول (۴-۴۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از زمان مناسب برداشت کیوی…………… ۱۷۷

جدول (۴-۴۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت روشهای عمده برداشت محصول کیوی……….. ۱۷۸

جدول (۴-۴۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از عملیات و نحوه برداشت محصول کیوی…… ۱۷۹

جدول (۴-۴۴): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با وسایل و ادوات برداشت کیوی……….. ۱۸۰

جدول (۴-۴۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با راههای جلوگیری از هدر رفتن محصول کیوی ۱۸۱

جدول (۴-۴۶): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات برداشت کیوی……………………………….. ۱۸۲

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۴۷): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آگاهی از رعایت اصول صحیح و مناسب انبارداری…. ۱۸۳

جدول (۴-۴۸): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص شناخت آفات و بیماریهای انبارداری………….. ۱۸۴

جدول (۴-۴۹): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با چگونگی تمیز کردن و درجه بندی محصول.. ۱۸۵

جدول (۴-۵۰): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با نکات ضروری در هنگام انبارداری……. ۱۸۶

جدول (۴-۵۱): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با زمان مناسب عرضه محصول…………… ۱۸۷

جدول (۴-۵۲): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با استاندارد کردن و درجه بندی کردن محصول ۱۸۸

جدول (۴-۵۳): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص آشنایی با
حمل و نقل مناسب کیوی…………………………. ۱۸۹

جدول (۴-۵۴): اولویت بندی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در خصوص عملیات انبارداری کیوی…………………………….. ۱۹۰

جدول (۴-۵۵): توزیع فراوانی نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران در مراحل احداث باغ، کاشت، داشت، برداشت و انبارداری…. ۱۹۱

جدول (۴-۵۶): اولویت بندی تأثیر روشهای آموزشی- ترویجی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران………………………….. ۱۹۲

جدول (۴-۵۷): اولویت بندی تأثیر عوامل اجتماعی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۳

جدول (۴-۵۸): اولویت بندی تأثیر عوامل اقتصادی در کاهش یا رفع نیازهای آموزشی کیویکاران……………………… ۱۹۴

جدول (۴-۵۹): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با کارکنان جهاد کشاورزی………………….. ۱۹۵

جدول (۴-۶۰): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص تماس با مروجان………………………………. ۱۹۶

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۶۱): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از کلاسهای آموزشی – ترویجی……………… ۱۹۷

جدول (۴-۶۲): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از نشریات و مجلات آموزشی – ترویجی……….. ۱۹۸

جدول (۴-۶۳): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص مشاهده فعالیت سایر کیویکاران…………………………….. ۱۹۹

جدول (۴-۶۴): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی رادیو…………………………. ۲۰۰

جدول (۴-۶۵): توزیع فراوانی نظرات کیویکاران مورد مطالعه در خصوص استفاده از برنامه های
آموزشی- ترویجی تلویزیون………………………. ۲۰۱

جدول (۴-۶۶): اولویت بندی میزان استفاده از کانالهای ارتباطی آموزشی – ترویجی در خصوص کشت کیوی…………………….. ۲۰۲

جدول (۴-۶۷): خلاصه نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن در مورد فرضیه های تحقیق……………………………… ۲۰۷

جدول (۴-۶۸): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع شغل اصلی ۲۰۸

جدول (۴-۶۹): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر نوع مالکیت باغ کیوی……………………………………….. ۲۰۸

جدول (۴-۷۰): نتایج حاصل از آزمون من وایت نی در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر جنسیت…….. ۲۰۹

جدول (۴-۷۱): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر وضعیت تأهل ۲۱۰

جدول (۴-۷۲): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر استفاده یا عدم استفاده از تسهیلات حمایتی……………………… ۲۱۰

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (۴-۷۳): نتایج حاصل از آزمون کروسکال والیس در خصوص اختلاف میانگین میزان نیازهای آموزشی کیویکاران از نظر عضویت یا عدم عضویت در تعاونی…………………………………… ۲۱۱

جدول (۴-۷۴): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام اول………………………………………… ۲۱۳

جدول (۴-۷۵): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام دوم………………………………………… ۲۱۳

جدول (۴-۷۶): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام سوم………………………………………… ۲۱۴

جدول (۴-۷۷): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام چهارم………………………………………. ۲۱۵

جدول (۴-۷۸): ضرایب متغیرهای وارد شده بر معادله رگرسیون در گام پنجم……………………………………….. ۲۱۶

جدول (۴-۷۹): خلاصه مراحل مختلف متغیرهای مستقل بر میزان نیازهای آموزشی- ترویجی………………………………. ۲۱۷

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار (۲-۱): مفهوم نیاز آموزشی………………… ۳۴

نمودار (۲-۲): فرآیند تعیین اولویت نیازهای آموزشی فراگیران و تبدیل آنها به برنامه های آموزشی……………….. ۳۷

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل (۲-۱): نمایی از باغ کیوی…………………… ۵۱

شکل (۲-۲): پرنده کیوی…………………………. ۵۲

شکل (۲-۳): روش بستن ساقه جوان کیوی به قیم برای ایجاد تنه ای مستقیم……………………………………… ۶۹

شکل (۲-۴): مرحله جوانه شکفتن درکیوی ……………. ۷۱

شکل (۲-۵): نمایان شدن کامل برگها……………….. ۷۲

شکل (۲-۶): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل روی شاخساره در رقم هایوارد …………………………………… ۷۲

شکل (۲-۷): باز شدن کامل خوشه برگها و نمایان شدن غنچه های گل در رقم نر توموری……………………………….. ۷۲

شکل (۲-۸): گل نر کیوی ………………………… ۷۴

شکل (۲-۹): مقایسه اندازه گلهای نر و ماده کیوی……. ۷۴

شکل (۲-۱۰): گل ماده کیوی………………………. ۷۵

شکل (۲-۱۱): کندوها در مکانهایی از باغ کیوی گذاشته می شوند که آفتاب صبحگاهی بر آنها بتابد…………………… ۷۶

شکل (۲-۱۲): نمایی از گرده افشانی گل ماده کیوی رقم هایوارد ۷۶

شکل (۲-۱۳): برش عرضی میوه کیوی ………………… ۷۸

شکل (۲-۱۴): بستن شاخساره های یکساله گلدهنده به سیم های داربست به منظور افزایش درصد گلدهی…………………………………. ۸۸

شکل (۲-۱۵): باغ کیوی قبل از انجام هرس زمستانه……. ۹۴

شکل (۲-۱۶): باغ کیوی بعد از انجام هرس زمستانه……. ۹۴

بررسی و شناخت نیازهای آموزشی – ترویجی کیویکاران استان مازندران (شهرستانهای تنکابن و چالوس)
فهرست نقشه ها

عنوان صفحه

نقشه (۱-۱): استان مازندران به تفکیک شهرستان در سال ۱۳۷۵ ۱۶

نقشه (۱-۲): شهرستان تنکابن به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۸

تقشه (۱-۳): شهرستان نوشهر به تفکیک بخش و دهستان در سال ۱۳۷۵ ۱۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.