مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت کیفیت فراگیر(جامع) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت کیفیت فراگیر(جامع) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مدیریت کیفیت فراگیر فلسفه ای مدیریتی است که بابکارگیری روشهای مستمر سعی دراستفاده بهینه ازفرصتهای موجود و منابع دردسترس برای افزایش کیفیت بامحور قراردادن رضایت مشتری دارد جیمز استونر و همکارانش معتقدند که درزمان کنونی تنشهایی درروابط سازمانی به وجود آمدها ست که مدیران را موظف به اندیشیدن درخصوص دستیابی به فرایندهایی نموده که باتوجه به شدیدتر شدن وضع رقابت و بالا رفتن استانداردهای موردنظر مشتریان قابل قبول واقع شود هرچند بروز بحران سرمایه است ولی بعضی ازبحرانهای سرکش موجب اختلال درروند کارسازمانی شده و تحقق اهداف سازمان و مزیت رقابتی را ازبین می برد بحران درسازمان ها یک دفعه به وجود نمی آید بلکه طی مدت زمان طولانی زمینه های آن درفرایندها ساختارهاومنابع انسانی شکل گرفته و سپس منجر به بروز بحران می شود و دراین راستا نظام مدیریت کیفیت فراگیر به شکل جدی و عملیاتی به مدیریت بحران و پیشگیری ازبروز بحران کمک می کند و این امر به خاطر این است که نظام دیریت کیفیت فراگیر یک نظام مشکل یاب و بحران یاب است دراین مقاله ضمن معرفی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر TQM به بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر درسازمانهای دانش افرین پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.