مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت کیفیت فراگیر(جامع) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت کیفیت فراگیر(جامع) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت کیفیت فراگیر(جامع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت کیفیت فراگیر(جامع) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
مدیریت کیفیت فراگیر فلسفه ای مدیریتی است که بابکارگیری روشهای مستمر سعی دراستفاده بهینه ازفرصتهای موجود و منابع دردسترس برای افزایش کیفیت بامحور قراردادن رضایت مشتری دارد جیمز استونر و همکارانش معتقدند که درزمان کنونی تنشهایی درروابط سازمانی به وجود آمدها ست که مدیران را موظف به اندیشیدن درخصوص دستیابی به فرایندهایی نموده که باتوجه به شدیدتر شدن وضع رقابت و بالا رفتن استانداردهای موردنظر مشتریان قابل قبول واقع شود هرچند بروز بحران سرمایه است ولی بعضی ازبحرانهای سرکش موجب اختلال درروند کارسازمانی شده و تحقق اهداف سازمان و مزیت رقابتی را ازبین می برد بحران درسازمان ها یک دفعه به وجود نمی آید بلکه طی مدت زمان طولانی زمینه های آن درفرایندها ساختارهاومنابع انسانی شکل گرفته و سپس منجر به بروز بحران می شود و دراین راستا نظام مدیریت کیفیت فراگیر به شکل جدی و عملیاتی به مدیریت بحران و پیشگیری ازبروز بحران کمک می کند و این امر به خاطر این است که نظام دیریت کیفیت فراگیر یک نظام مشکل یاب و بحران یاب است دراین مقاله ضمن معرفی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر TQM به بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر درسازمانهای دانش افرین پرداخته شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.