رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر، به بررسی رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی پرداخته است، چرا که پذیرش رشته ورزشی جدید بر مبنای پذیرش محصول جدید شکل گرفته است. این پژوهش به روش پیمایشی انجام شد و جزء تحقیقات کاربردی میباشد. جامعه مورد مطالعه این پژوهش، ۵۱۹۵ نفر از دانشجویان دختر دوره کارشناسی دانشگاه مازندران بودند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران، ۳۵۸ نفر محاسبه شد ولی تعداد نمونه بیشتر به میزان ۳۹۰ نفر از دانشجویان مورد تحلیل قرار گرفتند. دادهها از طریق پرسشنامه ترکیبی پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال و رسانههای جمعی حمعآوری شدند و پایایی پرسشنامهها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ، به ترتیب ۷۱/۰ و ۸۶/۰ به دست آمد. روایی محتوای پرسشنامهها نیز توسط اساتید مدیریت بررسی و تایید شد. برای بررسی فرضیه پژوهش، از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل دادهها نشان داد که رسانههای جمعی با پذیرش ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان رابطه مثبت و معنیداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.