بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت دارای ۱۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت :
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
شناختشناسی حوزهای از فلسفه است که به بررسی ماهیت دانش پرداخته و چگونگی قضاوت و ارزیابی یافتههای علمی را مورد مطالعه قرار میدهد. در پژوهش حاضر نقش واسطهای باورهای شناختشناسی بر الگوهای ارتباطی و انگیزش پیشرفت مورد بررسی قرار گرفت. در این پژوهش از پرسشنامه ۶۳ گویهای شومر برای باورهای شناختشناسی، (۱۹۹۰)، پرسشنامه مکللند (۱۹۷۳) برای انگیزش پیشرفت و پرسشنامه فیتزپاتریک و ریچی (۱۹۹۷) برای الگوهای ارتباطی خانواده استفاده گردید. آزمودنیهای این پژوهش شامل ۴۰۰ دانشجوی رشته علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه شیراز بودند که به شیوه خوشهای تصادفی انتخاب گردیدند. نتایج بدست آمده بر اساس روش آماری بارون و کنی (۱۹۸۶) حاکی از آن بود که الگوی گفتوشنود تأثیر معناداری بر باورهای شناختشناسی دانشجویان داشت و نیز الگوی گفتوشنود پیشبینیکننده مثبت و معناداری برای انگیزش پیشرفت بود. در نتیجه نقش واسطهای باورهای شناختشناسی در رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت از طریق الگوی گفتوشنود مورد تأیید قرار گرفت.
واژه های کلیدی: الگوهای ارتباطی خانواده، باورهای شناختشناسی، انگیزش پیشرفت تحصیلی.
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه
۱-۱-هدف از تحقیق ۱۱
۱-۲-بیان مسأله ۱۱
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق۱۲
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱-مقدمه ۱۵
۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری۱۵
۲-۲-۱-مدلهای شناختشناسی۱۷
۲-۲-۱-۱-مدل شناختشناسی پری، بلنگی و ماگلدا۱۷
۲-۲-۱-۲-مدل شناختشناسی کینگ و کیچنر۲۱
۲-۲-۱-۳-مدل شناختشناسی شومر۲۳
۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده۲۶
۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده۲۹
۲-۲-۲-۱-۱-جهتگیری گفت و شنود۳۱
۲-۲-۲-۱-۲-جهتگیری همنوایی۳۱
۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده۳۲
۲-۲-۲-۲-۱خانوادههای توافقکننده۳۳
۲-۲-۲-۲-۲-خانوادههای کثرتگرا۳۴
۲-۲-۲-۲-۳-خانوادههای حفظکننده۳۴
۲-۲-۲-۳-۴-خانوادههای به حال خود واگذاشته۳۵
۲-۲-۳-نظریه انگیزش۳۶
۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین۳۸
۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناختشناسی و انگیزش۳۸
۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش۴۲
۲-۳-۳ مروری برتحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای شناختشناسی۴۴
۲-۴-سؤالات تحقیق ۴۷
۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق۴۷
۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق۴۷
۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش۴۷
۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی ۴۷
۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده ۴۷
۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت۴۸
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱-مقدمه ۵۰
۳-۲-جامعه و نمونه آماری ۵۰
۳-۳-ابزارهای پژوهش ۵۱
۳-۳-۱-مقیاس باورهای شناختشناسی ۵۱
۳-۳-۲-مقیاس انگیزه پیشرفت ادواردز ۵۴
۳-۳-۳-مقیاس الگوهای ارتباطی خانواده ۵۵
۳-۴-روش جمع آوری اطلاعات۵۷
۳-۵-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات۵۷
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱-مقدمه ۵۹
۴-۲-یافته های توصیفی متغیرهای پژوهش۵۹
۴-۳-ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش۶۰
۴-۴- مقایسه عملکرد آزمودنیها در متغیرهای پژوهش برحسب
رشته های تحصیلی علوم انسانی و فنی مهندسی۶۰
۴-۵-یافته های تحلیل مسیر۶۱
۴-۵-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده۶۲
۴-۵-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده۶۲
۴-۵-۳-پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده۶۳
۴-۵-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده ۶۴
فصل پنجم : بحث و تفسیر نتایج
۵-۱-مقدمه ۶۸
۵-۲-تفسیر نتایج سؤالات تحقیق۶۸
۵-۲-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط باورهای شناختشناسی۶۹
۵-۲-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده۷۲
۵-۲-۳-پیشبینی باورهای شناختشناسی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده۷۳
۵-۲-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری باورهای شناختشناسی ۷۷
۵-۳-کاربردهای نظری و عملی پژوهش ۸۱
۵-۴-پیشنهادات پژوهش۸۳
۵-۵-محدودیتهای پژوهش۸۳
منابع و مآخذ ۸۴
پیوستها ۹۷
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
فهرست جداول
جدول شماره ۳-۱- دوازده طبقهی پرسشنامه شومر۵۴
جدول شماره ۴-۱-یافتههای توصیفی متغیرهای پژوهش۵۹
جدول شماره ۴-۲- ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش۶۰
جدول شماره ۴-۳-مقایسه آزمودنیهای رشتههای علوم انسانی و فنی مهندسی در متغیرهای پژوهش۶۱
جدول شماره ۴-۴-میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی۶۲
جدول شماره ۴-۵- میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده ۶۲
جدول شماره ۴-۶-میزان پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده ۶۳
جدول شماره۴-۷- میزان پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده ۶۴
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
فهرست شکلها
شکل ۱-۱- مدل باورهای معرفتشناختی شومر(۱۹۹۰، ۱۹۹۸۵
شکل ۱-۲- رابطه مفهومی بین متغیرهای مورد پژوهش۱۲
شکل ۲-۱- انواع چهارگانه الگوهای ارتباطات خانواده۲۸
شکل ۲-۲- رابطه فرضی بین باورهای معرفتشناختی و انگیزش۴۱
شکل ۴-۱- مدل نهایی واسطهگری باورهای شناختی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت ۶۶
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.