بازاریابی ۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی ۲ دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی ۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بازاریابی ۲۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی ۲ :
بازاریابی ۲
مقدمه. ۲
آمیزه بازاریابی.. ۳
مشتری مداری: ۱۲
هزینه مشتری.. ۱۵
مشتری سود است و هر چیز دیگر هزینه سربار. ۱۵
منافع و هزینه های وفاداری مشتری.. ۱۵
وفاداری مشتری.. ۱۸
رویکرد نگرشی.. ۱۸
رویکرد رفتاری. ۱۸
سایر عوامل موثر بر وفاداری.. ۲۰
آسودگی در خرید: ۲۲
– فروش ویژه بی سیم ( واکی تاکی )فقط ۸۵۰۰ ت.. ۲۳
ارتباطات: ۲۵
اعمال اجتماعی موثر بر روابط خریدار- فروشنده ۲۶
نتیجه گیری.. ۳۳
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.