بازاریابی ۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی ۲ دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی ۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بازاریابی ۲۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی ۲ :

بازاریابی ۲

مقدمه. ۲

آمیزه بازاریابی.. ۳

مشتری مداری: ۱۲

هزینه مشتری.. ۱۵

مشتری سود است و هر چیز دیگر هزینه سربار. ۱۵

منافع و هزینه های وفاداری مشتری.. ۱۵

وفاداری مشتری.. ۱۸

رویکرد نگرشی.. ۱۸

رویکرد رفتاری. ۱۸

سایر عوامل موثر بر وفاداری.. ۲۰

آسودگی در خرید: ۲۲

– فروش ویژه بی سیم ( واکی تاکی )فقط ۸۵۰۰ ت.. ۲۳

ارتباطات: ۲۵

اعمال اجتماعی موثر بر روابط خریدار- فروشنده ۲۶

نتیجه گیری.. ۳۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.