مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه دارای ۶۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه :
مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه
هدف ما از پژوهش حاضر مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه است.
مقیاس مورد استفاده در این پژوهش عبارت است از: مقیاس درجهبندی مهارت اجتماعی[۱] (SSRS) گرشام و الیوت[۲] (۱۹۹۰). نمونه این تحقیق، ۶۰ نفر از دانشآموزان با تجربه پیش دبستانی و ۶۰ نفر دیگر بدون این تجربه هستند.
نتایج بدست آمده نشان داد که همکاری، قاطعیت، مسوولیتپذیری و خویشتنداری در دانشآموزانی که دوره پیش دبستانی را گذراندهاند به طور معنیداری بالاتر از گروه دیگر است.
مقایسه رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پیش دبستانی و بدون این تجربه
فهرست مطالب
فصل اول: بیان مسئله۷
مقدمه۸
۱ـ۱ـ بیان مسئله۹
۱ـ ۲ـ اهمیت و ضرورت پژوهش۱۰
بعد نظری۱۰
بعد عملی۱۱
۱ـ ۳ـ اهداف و سئوالات پژوهش۱۲
هدف کلی۱۲
اهداف اختصاصی۱۳
سئوالات پژوهش۱۳
۱ـ ۴ـ تعریف متغیرها و اصطلاحات۱۳
فصل دوم: پیشینه تحقیق۱۶
مقدمه۱۷
۲ـ ۱ـ پیش دبستانی و تاریخچه آن در جهان و ایران۱۷
۲ـ ۲ـ مهارت اجتماعی۲۳
همکاری۲۶
خویشتنداری۲۹
قاطعیت۳۰
مسئوولیتپذیری۳۳
۲ـ3ـ یافتههای پژوهشی در زمینه پیش دبستانی۳۶
فصل سوم: روش تحقیق ۴۰
مقدمه۴۱
۳ـ ۱ـ طرح تحقیق۴۱
۳ـ ۲ـ جامعه آماری۴۱
۳ـ ۳ـ حجم نمونه ۴۲
۳ـ ۴ـ ابزار اندازهگیری۴۲
مقیاس درجهبندی مهارت اجتماعی۴۲
۳ـ ۵ـ روش اجرا۴۴
۳ـ ۶ـ روشهای آماری تجزیه و تحلیل دادهها۴۴
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها۴۵
مقدمه۴۶
۴ـ ۱ـ نتایج مربوط به مؤلفههای مهارت اجتماعی۴۶
۴ـ ۲ـ یافتههای استنباطی تحقیق۵۰
سئوال اول۵۰
سئوال دوم۵۱
سئوال سوم۵۲
سئوال چهارم۵۳
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری۵۴
مقدمه۵۵
۵ـ ۱ـ خلاصهای از هدف تحقیق۵۵
۵ـ ۲ـ نتایج توصیفی تحقیق۵۶
سوال اول۵۶
سوال دوم۵۷
سوال سوم۵۸
سوال چهارم۵۹
نتیجهگیری کلی۶۰
۵ـ ۳ـ محدودیتهای پژوهش۶۰
۵ـ ۴ـ پیشنهادها۶۱
منابع۶۲
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.