مطالعه کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک مورد مطالعه شهرستان سمنان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک مورد مطالعه شهرستان سمنان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک مورد مطالعه شهرستان سمنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک مورد مطالعه شهرستان سمنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک مورد مطالعه شهرستان سمنان :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

تغییرات به سمت اقتصاد جهانی و دانش محور، فرصت ها و تهدیدهای جدیدی را برای صنایع کوچک و متوسط به وجود آورده است علی رغم اینکه هر دو نوع مدیریت استراتژیک و صنایع کوچک و متوسط بطورجداگانه و مجزا توسعه یافته اند، هر دوی آنها بر انطباق شرکت با تغییرات و استخراج فرصت ها برای ایجاد رفاه تاکید دارندکارآفرینی یعنی خلاقیت و مدیریت استراتژیک یعنی تعیین چگونگی کسب مزیت و حفظ خلاقیت تا زمانی که برای یک سیستم (مانند صنایع کوچک و متوسط) هدفی مشخص نشود، آن سیستم نمی داند که کجا میخواهد برود و اگر هدف مشخص شود ولی برنامه ریزی نشود در این صورت آن سیستم نمی داند چگونه به آن هدف برسد. بنابراین هر سیستمی که خواهان موفقیت است باید اهدافی مشخصداشته باشد و نحوه و زمان برنامه رسیدن به آن اهداف را نیز تعیین نماید تا براساس برنامه تهیه شده به سوی اهداف مورد نظر به پیش رود و همواره ناظر بر حرکت خود باشد تا انحرافات احتمالی را شناسائیو تعدیل کند. لذا تحقیق حاضر در این راستا بر اساس مطالعات کتابخانهای و مصاحبههای به عمل آمده با SME ها با استفاده از ابزار پرسشنامه به بررسی و تحلیل کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط از دیدگاه مدیریت استراتژیک پرداخته است .نتایج حاصلهنشان داد که بنگاه های کوچکو متوسط در جهت کارآفرینی باعوامل درونی و بیرونی استراتژیک، کارآفرینی استراتژیک و همچنین برنامه ریزی استراتژیک مواجه می باشند، که در حوزههای مالی، فنی، بازاریابی، مدیریتی و همچنین حوزههای اقتصادی، سیاسی قانونی، فرهنگی و تکنولوژی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. تدوین راهبردهای استراتژیک بنگاههای کوچک و متوسط شهرستان سمنان و برنامه ریزی استراتژیک نقشی کلیدی در موفقیتSME ها در میدان رقابت خواهد داشت .این نوع مدیریت استراتژیک اگر بدرستی تدوین شود،منجر به انتخاباستراتژی هایی می شود که در صورتاجرای صحیح و به موقع، تعالی و پیشتازی این صنایع را به ارمغان می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.