بررسی مفهوم نوآوری در صنایع کوچک و نقش مشارکت مدیریت عالی در آن


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مفهوم نوآوری در صنایع کوچک و نقش مشارکت مدیریت عالی در آن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مفهوم نوآوری در صنایع کوچک و نقش مشارکت مدیریت عالی در آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم نوآوری در صنایع کوچک و نقش مشارکت مدیریت عالی در آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مفهوم نوآوری در صنایع کوچک و نقش مشارکت مدیریت عالی در آن :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها با فرصت ها و چالش های بسیاری مانند شدت یافتن رقابت جهانی، افزایش عدم اطمینان محیطی، تقاضای فزاینده برای محصولات جدید، تغییرات سریع الگوی مصرف و بازارهای نوظهور روبرو هستند. سازمان های کوچک و متوسط، به دلیل محدودیت منابع و سرمایه به شدت تحت تأثیر تغییرات محیطی قرار می گیرند، به علاوه بازار محصولاتشان پیوسته در حال تغییر و جهانی شدن است؛ بنابراین، به جهت ماندگاری و کسب مزیت رقابتی پایدار، سازمان ها باید ساز و کارهای لازم برای بهبود محصولات، خلق محصولات جدید و بازارهای جدید و بهره برداری سریع از فرصت ها را فراهم سازند. برای ایجاد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط تولیدی با توجه به محدودیت منابع و سرمایه، پیش شرط هایی نیاز است؛ یکی از این پیش شرط ها رهبری است که در غالب تعهد و مشارکت مدیران شرکتها بیان می شود. لذا در پژوهش حاضر تأثیر مشارکت مدیریت عالی بر ایجاد نوآوری سازمانی، فنی و بازاریابی در صنایع کوچک استان گیلان مورد بررسی قرار می گیرد. این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر صنایع کوچک تولیدی فعال در استان گیلان می باشد و نمونه آماری بر اساس فرمول کوکران با جامعه آماری محدود تعداد ۲۲۴ مورد محاسبه گردید. اطلاعات از طریق ابزار پرسشنامه جمع آوری و برای بررسی فرضیه ها از تکنیک تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که مشارکت مدیریت عالی بر نوآوری سازمانی، فنی و بازاریابی تأثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.