تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت در زندگی روزمره افراد جامعه تجارت الکترونیک به یکی از مهمترین راههای عرضه محصول و خدمات تبدیل شده است.در بازار امروز مشتریانی که از خرید از یک فروشنده بسیار راضی باشند کمتر حاضرند فروشنده خود را عوض کنند و این نکته تاثیر زیادی بر میزان سود شرکت ها دارد.هدف این مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر رضایت مشتری است.و به این نتیجه رسیدیم که مدیریت دانش,پیش نیازی برای کسب و کار الکترونیکی و روند رو به رشد مشتری مدارانه این نوع کسب و کار است که موجب افزایش رضایت مندی مشتریان شرکت ها می شود .ودیران می توانند از این بررسی برای برنامه ریزی برای افزایش میزان رضایت مشتریان استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.