تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
با توجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت در زندگی روزمره افراد جامعه تجارت الکترونیک به یکی از مهمترین راههای عرضه محصول و خدمات تبدیل شده است.در بازار امروز مشتریانی که از خرید از یک فروشنده بسیار راضی باشند کمتر حاضرند فروشنده خود را عوض کنند و این نکته تاثیر زیادی بر میزان سود شرکت ها دارد.هدف این مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر رضایت مشتری است.و به این نتیجه رسیدیم که مدیریت دانش,پیش نیازی برای کسب و کار الکترونیکی و روند رو به رشد مشتری مدارانه این نوع کسب و کار است که موجب افزایش رضایت مندی مشتریان شرکت ها می شود .ودیران می توانند از این بررسی برای برنامه ریزی برای افزایش میزان رضایت مشتریان استفاده کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.