بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و رضایت مشتریان از خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از تحقیق حاضر، بررسی رابطه رضایت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با استفاده از معادلات ساختاری در بانک اقتصاد نوین شعب استان کرمان است. برای بررسی این ارتباط برای هریک از عوامل رضایت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبا استفاده از مدل های آورده شده در متن، فاکتورهای تاثیرگذار هر عامل آورده شده و با استفاده از معادلات ساختاری، مدل مفهومی پژوهش ارائه شده است، که با استفاده از نرم افزار اموس به حل مدل پرداخته و به نتایج جالب توجهی نائل شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که، ارتباط معناداری بین رضایت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی وجود دارد و با توجه به شاخص های برازش خوبی که از نتیجه تحلیل داده ها با اموس به دست آمده، مدل تحقیق تائید شده و فرضیات پنهان در مدل مفهومی پذیرفته می شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.