بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آمیخته ی بازاریابی در جهت توسعه بازاریابی ارزش محور :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

آمیختگی بازار در چند دهه اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده است، و هرکدام از مدل های قبلی آن که شامل vc, vp, 4c, 4p و … در دوره خودش مورد توجه قرار گرفته و عناصر دیگری به آن اضافه گردیده ولی در هر صورت هرکدام از آنها دارای کمبود هایی بوده است. مدل ۴ ارزشی بیان می کند که: هر سرمایه در فرایند بازار به دنبال ارزش می باشد. مشتری برای ایجاد ارزش بیشتر برای پول خود وارد فرایند داد و سند می شود ایجاد ارزش برای مشتری ، فروشندگان تمایل دارند که بر مشتری با ارزش متمرکز شوند. هدف اصلی در هر تجارت کسب سود از آن است ایجاد ارزش برای فروشنده ، فروشنده و مشتری خواهان آنند که منافع جامعه را نیز بطور کامل درنظر بگیرند ایجاد ارزش برای جامعه . این تحقیق به دنبال آن است که با بررسی روند تکمیل آمیخته بازاریابی در سال های اخیر گامی در جهت توسعه آن با توجه به ارزش محور شدن بازاریابی بردارد. اگرچه مدل جدید آمیخته بازاریابی در سطح مفهومی می باشد اما به واقع بسیاری از پرسش های فروشندگان مدرنی که با نظریه های سنتی آمیخته بازاریابی پاسخ داده نشده اند را پاسخگو می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.