بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن انجام شده است. روش پژوهش همبستگی بوده است. جامعه پژوهش متشکل از کلیه معلمان دوره متوسطه شهر تنکابن بود که از این میان ۰۵۱ نفر از آنها بر حسب جدول کرجسی و مورگان به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های حل مسأله اجتماعی و هوش معنوی استفاده شده است. فرضیه ها از طریق آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره تجزیه و تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان داد که بین متغیرهای حل مسأله اجتماعی (جهت گیری مثبت نسبت به مسأله و حل منطقی مسأله) با هوش معنوی معلمان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد ولی بین سایر متغیرهای حل مسأله اجتماعی )جهت گیری منفی نسبت به مسأله، سبک اجتنابی و سبک تکانشی/ بی دقتی) با هوش معنوی معلمان رابطه منفی و معناداری وجود دارد (P0/05) همچنین، مؤلفه های حل مسأله اجتماعی از توان پیش بینی هوش معنوی معلمان برخوردار بودند (P0/05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.