بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴ :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور بررسی تعیین رابطه حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال ۹۵- ۹۴ انجام گرفت. جامعه مورد نظر در این پژوهش، کلیه دانشجویان دختر و پسر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ بودند. حجم جامعه ی مورد بررسی یعنی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه حدود ۱۴۰۰ نفر در رشته های متفاوت دانشگاهی بودند که با استفاده از جدول مورگان ۲۷۰ (۱۴۸ نفر زن و ۱۲۲ نفر مرد ) نفر به عنوان نمونه ی آماری در نظر گرفته شد و به صورت تصادفی ساده پرسشنامه ها در اختیار نمونه قرار گرفت. به منظور سنجش فرسودگی تحصیلی، از پرسشنامه فرسودگی تحصیلی ماسلاخ ( ۱۹۹۷ )، مقیاس حمایت اجتماعی فیلیپس ( ۱۹۸۶ ) و عزت نفس روزنبرگ ( ۱۹۶۵ ) استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص هایی همچون فراوانی، درصد، جداول، نمودار، میانگین، انحراف معیار و آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردید و سطح معنی داری برای کلیه ی فرضیه ها ۰/۰۵ بود. نتایج حاصل یافته های پژوهش حاکی از رابطه معنادار منفی بین متغیرهای حمایت اجتماعی و عزت نفس با فرسودگی تحصیلی و ابعاد آن و همچنین، همبستگی مثبت بین حمایت اجتماعی با عزت نفس بود. نتایح این پژوهش فرضیه های پژوهش را تایید کرد و نشان داد که متغییرهای حمایت اجتماعی و عزت نفس می تواند پیش بینی کننده فرسودگی تحصیلی در دانشجویان باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.