سطح بندی خدمات اقامتی مشهد ازدید مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سطح بندی خدمات اقامتی مشهد ازدید مصرف کنندگان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سطح بندی خدمات اقامتی مشهد ازدید مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سطح بندی خدمات اقامتی مشهد ازدید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سطح بندی خدمات اقامتی مشهد ازدید مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

کلانشهر مشهد با توجه به داشتن یکی از ارزشمندترین جاذبه های مذهبی ، وجود بارگاه امام رضا (ع) ، سالانه پذیرای میلیونها گردشگر می باشد که به انگیزه های زیارت ، تفریح ، خرید و… وارد مشهد می شوند. وجود اقامتگاهها به عنوان محلی برای اسکان مسافران جایگاه و نقش ویژه ای در بخش خدمات رسانی گردشگری دارد. در این تحقیق با استفاده از روش پیمایشی وابزار پرسشنامه با برآورد حجم نمونه ۳۸۴ تایی از گردشگران برای دست یابی به عوامل انگیزشی و موثر در انتخاب اقامتگاه در شهر مشهد و همچنین سطح بندیمورد تحلیل قرار گرفت. نتایج spss معیارهای انتخاب محل اقامت، پرداخته شد. داده ها با استفاده از نرم افزار نشان داد که ، اهمیت معیار اقتصادی با ۳.۶۷ دارای بیشترین امتیاز بوده و در رتبه اول قرار دارد. در رتبه های بعدی به ترتیب امنیت و بهداشت اقامتگاهها با ۳.۳۶ ، مدیریت مراکز اقامتی با ۳.۳۱ ، مزیت های رقابتی با ۳.۲۳ ، تسهیلات و خدمات با ۲.۹۳ و ارزش بصری با ۲.۶۴ قرار دارند.در پایان راهکارهایی ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.