تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات آن بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تحلیل ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و اثرات ان بر بازار یابی در شرکت ایران خودرو می باشد. از نظر روش شناسی این تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشداز لحاظ نوع نظارت و درجه کنترل این تحقیق در زمره تحقیقات میدانی قرار دارد .. به منظور جمع آوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای و همچنین مطالعه میدانی استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر را، کلیه مشتریان شرکت ایران خودرو تشکیل می دهدنو به دلیل حجم بالای این افراد بر اساس جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه ۳۸۴ نفر تخمین زده شد. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته ای است که به منظور سنجش میزان پایایی ان از آلفای کرونبخ استفاده شد که این مقدار ۰.۸۲ تخمین زده شد. روایی ابزار نیز به تاید کارشناسان و اساتید ایت حیطه رسید. در نهایت داده ها در نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین پویایی سیستم ارتباط با مشتری در سازمان و توفیق بازار یابی در شرکت ایران خودرو رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.