خوشه بندی مشتریان مبتنی بر منفعت در صنعت بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
خوشه بندی مشتریان مبتنی بر منفعت در صنعت بانکداری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد خوشه بندی مشتریان مبتنی بر منفعت در صنعت بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه بندی مشتریان مبتنی بر منفعت در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن خوشه بندی مشتریان مبتنی بر منفعت در صنعت بانکداری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
در این پژوهش به خوشه بندی مشتریان هدف بانک کشاورزی در استان قزوین پرداخته شده است. بدین منظور پس از استخراج منافعمشتریان بانکی با ۳۰تن از مشتریان بانک مصاحبه انجام شد و از آن ها خواسته شد منافعی که در لیست ارائه شده وجود ندارد، اعلامنمایند. پس از نهایی شدن لیست منافع مورد انتظار مشتریان، پرسشنامه ای شامل ۳۳منفعت مشتریان میان ۳۴۰ نفر از مشتریانهدف بطور تصادفی توزیع شد. سپس با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی هشت عامل اصلی شامل تخصص و تعهد کارکنان ، گسترش خدمات ، اخلاق و برخورد مناسب ، خدمات جانبی ، سود محوری ، بانکداری الکترونیک ، و امنیت ومشاوره شناسایی شدند. در نهایت با استفاده از روش خوشه بندی سلسله مراتبی به خوشه بندی مشتریان پرداخته شد و پنج خوشه ازمشتریان شناسایی و پروفایل شدند. نتایج تحقیق نشان می دهد که هریک از خوشه های مشتریان می تواند با استفاده از خدماتمتنوعی مورد توجه قرار گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.