مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم و بررسی تاثیرات قطر سیلندرها، عدد رینولدز و فاصله بین دو سیلندر بر پروفیل سرعت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم و بررسی تاثیرات قطر سیلندرها، عدد رینولدز و فاصله بین دو سیلندر بر پروفیل سرعت دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم و بررسی تاثیرات قطر سیلندرها، عدد رینولدز و فاصله بین دو سیلندر بر پروفیل سرعت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم و بررسی تاثیرات قطر سیلندرها، عدد رینولدز و فاصله بین دو سیلندر بر پروفیل سرعت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم و بررسی تاثیرات قطر سیلندرها، عدد رینولدز و فاصله بین دو سیلندر بر پروفیل سرعت :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
در این مقاله مطالعه تجربی جریان درهم دو سیلندر پشت سر هم صورت گرفته است. تاثیرات قطر سیلندر جلویی و عدد رینولدز و همچنین فاصلهی بین دو سیلندر بر میدان جریان سیلندر عقبی بررسی شده است. گسترهی عدد رینولدز(فرمول در متن اصلی است)، قطر سیلندر جلویی شامل: d=10, 20, 25mm و سیلندر عقبی دارای قطر ثابت D=25mm میباشد. همچنین فاصلهی بین دو سیلندر به شرحl/d=2,2.5(I فاصله بین مرکز سیلندرها بالا دست و نقطهی سکون سیلندر پایین دست جریان) بوده است. مشاهده شد درl/d=5.5با افزایش قطر سیلندر جلویی، کاهش سرعت افزایش مییابد. اما درl/d=2این نظم دیده نمیشود. تحت شرایطl/d=2وl/d=0/8مشاهده شد که کاهش سرعت ناگهانی و غیرمعمولی رخ داده بدین معنا که بیشترین کاهش سرعت را دارا میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.