بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش مولفه های جوامع برندی بر اعتماد سازی به برند از طریق رسانه های اجتماعی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر اعتماد برندی به انجام رسیده است.روش پژوهش حاضر ، پیمایشی –توصیفی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش کاربران رسانه های اجتماعی در فضای مجازی رسانه ها هستند و نمونه آماری مشتمل بر ۳۸۴ نفر است. سپس کلیه داده ها با استفاده از روش حداقل مربعات جزئی و با کمک نرم افزار های SPSS نسخه ۲۰ و بسته نرم افزاری SmartPLS نسخه ۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج حاکی از تاثیر مولفه های جامعه برندی در رسانه های اجتماعی ،ارتباط مشتری با بانک ارائه دهنده خدمت، ارتباط مشتری با بانک، ارتباط مشتری با برند ارتباط مشتری با سایر مشتریان بر اعتماد به برند می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.