برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی معلمان گامی موثردر جهت بهسازی برنامه های درسی وبهبود مدیریت کلاس درس آموزش علوم تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی معلمان گامی موثردر جهت بهسازی برنامه های درسی وبهبود مدیریت کلاس درس آموزش علوم تجربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی معلمان گامی موثردر جهت بهسازی برنامه های درسی وبهبود مدیریت کلاس درس آموزش علوم تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی معلمان گامی موثردر جهت بهسازی برنامه های درسی وبهبود مدیریت کلاس درس آموزش علوم تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی معلمان گامی موثردر جهت بهسازی برنامه های درسی وبهبود مدیریت کلاس درس آموزش علوم تجربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هر از جمله مهم ترین عناصر آموزش وپرورش برنامه های درسی آن هستند که بایستی از تناسب لازم در راستای اهداف و وظایف وتحولات مربوطه برخودار بوده تا بتواند نقش موثرخود را ایفا نماید. بطور منطقی درهر برنامه ریزی،بایستی بطور مداوم در پی بررسی چگونگی برنامه ها بود و در صورت لزوم برای پاسخگویی به نیازها به تجدید نظر در آنها پرداخت. بازنگری در برنامه های درسی به ویژه برنامه های درسی آموزش علوم تجربی برای اداره بهتر وموثر ترکلاس درس نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به رشد روز افزون وچشم گیرعلم و فناوری ، پرورش افراد برای ورود به جامعه،آموزش عالی ونیزبازار کار توسط آموزش و پرورش بایستی بگونه ای صورت پذیرد که درآنها درزمینه های عمومی ، نیمه تخصصی و تخصصی شایستگی های لازم را ایجاد نماید واین محقق نخواهد شد مگرآنکه برنامه های درسی بگونه ای طراحی شده باشند که این شایستگی ها را درمعلمان ایجاد و تقویت نماید ونیز ایشان بتوانند کلاس ها یدرس را به گونه ای کار آمد اداره نمایند . لذا بازنگری وطراحی برنامه های درسی مبتنی برشایستگی در دوره های اول و دوم ابتدایی،به ویژه با توجه به توسعه همه جانبه علوم تجربی ، می تواند بعنوان گامی درجهت تقویت واحیای شایستگی های دانش آموزان متناسب با نیازهای آنان درنظر گرفته شود، و نیز شایستگی های لازم را درمعلمان برای ورود به مدارس در آنها پدید آورد وموجبات موفقیت آنها را در موقعیت های مختلف به ویژه مدیریت کلاس درس فراهم نماید.در این مقاله سعی می گردد با ارایه مفهوم ،تاریخچه ومزایای رویکرد شایستگی وکاربرد آن درآموزش وپرورش ، وامر خطیر تربیت معلمان شایسته ، موجبات مدیریت هر چه بهتر کلاس درس وتقویت واحیای شایستگی های دانش آموزان در درس علوم تجربی که از دروس پایه واصلی دو دوره اول ودوم ابتدایی به شمار می رود بیش از پیش فراهم شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.